روز قدس فرصتی برای نشان دادن انزجار جهانی از اسرائیل است


روز قدس فرصتی برای نشان دادن انزجار جهانی از اسرائیل است

خبرگزاری تسنیم: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اجتماع باشکوه روز قدس که قطره قطره دریا می‌شود و زن و کودک و پیر و جوان همه در آن حضور می‌یابند، فرصت خوبی است تا مردم در آن انزجار خود را از اسرائیل نشان دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به  اهمیت راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: حمایت و همراهی از مظلوم یکی از اصول اولیه اسلام و انقلاب است و اسلام تاکید دارد که در مسئله مقاومت بی تفاوت نباشیم و در برابر کفار و دشمنان بایستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: حملات و ظلم‌هایی که توسط استکبار جهانی صورت می‌گیرد تلاشی است تا اسلام را مورد تهاجم قرار دهند چون این‌ها در اساس با اسلام مشکل دارند و مخالف آن هستند و خط جبهه مقابله با دشمنان اسلام و استکبار، مظلومین فلسطین هستند.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی استکبار، از بین بردن جمهوری اسلامی ایران است و وظیفه ما و همه مردم این است که در برابر این حملات و تهاجمات واکنش نشان دهیم.

عبداللهی عنوان کرد: امروز استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ظلم و تجاوز خود را بیشتر کرده‌اند و این ایجاب می‌کند که ملت ما در برابر این ظلم بایستند و اجتماع باشکوه روز قدس که قطره قطره دریا می‌شود و زن و کودک و پیر و جوان همه در آن حضور می‌یابند، فرصت خوبی است تا مردم در آن انزجار خود از استکبار جهانی را نشان دهند.

عضوجامعه مدرسین تصریح کرد: با حرکت جهاد گونه می‌توان درمقابل ظلم و تجاوز و کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی مقاومت کرد و همانگونه که امام خمینی (ره) گفتند حرکت جهاد گونه در قدس، در راستای انقلاب اسلامی و مطابق با اعمال الهی در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon