همسان‌سازی کد تلفن ثابت در اردبیل انجام می‌شود


همسان‌سازی کد تلفن ثابت در اردبیل انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم:مدیرعامل شرکت مخابرات اردبیل گفت: طرح همسان سازی کد تلفن‌های خانگی در اردبیل با شاخصه کد ۴۵ انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یاور محمد حسینی شامگاه گذشته در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد : این همسان سازی کد که در جهت روانسازی ارتباطات و کاهش هزینه ها انجام می‌شود با اختصاص رقم 45 برای استان اردبیل اجرایی می‌شود.

وی بابیان زمان دقیق آغاز این طرح در 13 مرداد ماه افزود: در این طرح هموطنان می تواند برای اطلاع از جدیدترین شماره خود با تلفن رایگان 3666 تماس حاصل کرده در جریان شماره تلفن جدید خود قرار گیرند.

محمد حسینی گفت: ساکنان شهرستان اردبیل باید از سمت چپ رقم اول شماره خود را حذف کرده و عدد 33 را جایگزین آن کنند که در شهر های پارس آباد، بیله سوار، گرمی، مشگین شهر، خلخال، نمین و سرعین این رقم 32 می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات اردبیل افزود: در شهرستان کوثر رقم اول از سمت چپ حذف و عدد 32 جایگزین آن شده و در نیر پیش شماره از 382 به شماره 3228 تغییر پیدا می کند.

وی تصریح کرد: این همسان سازی کد به مانند سایر استان ها اجرا می شود و ما آمادگی داریم تا در صورت اختلالات اولیه آن ها را به سرعت برطرف کنیم.

محمد حسینی با بیان اینکه واگذاری تلفن ثابت در استان اردبیل به روز و بدون در نظر گرفتن نوبت بندی انجام می شود گفت: ضریب نفوذ تلفن ثابت در این استان بالاتر از میانگین کشوری است و پیش بینی ما این است که با درخواست هموطنان به راحتی می توان در این زمینه تصمیم گیری کرده و نسبت به واگذاری تلفن ثابت اقدام کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon