علاقمندان به سرنوشت ملت فلسطین‌ کرانه باختری را باید مثل غزه مسلح کنند

علاقمندان به سرنوشت ملت فلسطین‌ کرانه باختری را باید مثل غزه مسلح کنند

خبرگزاری تسنیم: جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور با امام خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در بیست‌و‌پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رهبر انقلاب در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله آغاز شد.

رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان: تنها علاجی که تا قبل از نابودی رژیم صهیونیستی وجود دارد، مقاومت قاطع و مسلحانه است/ کسانی که علاقه‌مند به سرنوشت ملت فلسطین‌اند باید کرانه باختری را مثل غزه مسلح کنند.

رهبر انقلاب: از بین رفتن رژیم صهیونیستی به معنی قتل‌عام مردم یهودی آن منطقه نیست. باید رژیم حاکم را رفراندوم و انتخاب مردم معلوم کند، منطق دنیا هم این را می‌فهمد. راهکار از بین رفتن رژیم صهیونیستی این است.

رهبر انقلاب: بیم از این دارم که نگاه بی‌تفاوت نسبت به مسئله‌ی ازدواج در آینده تبعات سختی برای کشور ایجاد کند. این وعده‌ی الهی است که تشکیل خانواده موجب سختی در معیشت نمی‌شود/ جوان‌ها باید سنت‌های غلطی راکه مانع ازدواج است نقض کنند.

رهبر انقلاب: حمایت آمریکا و انگلیس خبیث از جنایات درغزه، نشان می‌دهد که منطق لیبرال‌دموکراسی از کمترین ارزش اخلاقی برخوردار نیست/ درتحلیل‌هایمان بدانیم با چه کسی روبه‌رو هستیم. آمریکا را بشناسید؛ آمریکا این است.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی از این دیدار متعاقباً منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon