سجادی: اتفاقات اخیر فدراسیون دوچرخه‌سواری بررسی می‌شود

سجادی: اتفاقات اخیر فدراسیون دوچرخه‌سواری بررسی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: اتفاقات اخیر فدراسیون دوچرخه‌سواری به زودی بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری مجمع خیلی خوبی بودیم. از 42 عضو مجمع 40 نفر در آن حضور داشتند که این نشان از اهمیت این رشته دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از حضور بدمینتون در بازی‌های آسیایی حمایت می‌کنید، گفت: ما از همه رشته‌های ورزشی حمایت می‌کنیم، البته حضور بدمینتون در بازی‌های آسیایی در دست بررسی است که فکر می‌کنم تا 20 مرداد تکلیف تمام رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که آیا ارزیابی از نتایج کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به دست آمده است یا خیر، گفت: اجازه دهید به زمان برگزاری بازی‌های آسیایی نزدیک‌تر شویم. تمام جلسات در حال برگزاری است و ما هر روز و هر هفته جلسات متعددی با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی داریم. روز گذشته 5 فدراسیون در ساعات مختلف به دیدار من آمدند و ما جلسه یک ساعته‌ای را با آنها برگزار کردیم.

سجادی در خصوص اظهارنظر یکی از مدیران باشگاهی که گفته بود اگر می‌دانستم تیمم این قدر بدهی دارد، مدیرعامل آن نمی‌‌شدم گفت: در این مورد از خودشان سوال کنید. باشگاه هیئت مدیره دارد و مسئول جزئیات مسائل ریز آن هیئت مدیره است.

وی در پاسخ به این پرسش که مگر آن مدیرعامل از شرایط باشگاه اطلاع نداشته که حالا این‌گونه صحبت می‌کند، گفت: قطعاً هر کسی به هر جایی که می‌رود باید اطلاعاتی نسبت به آن داشته باشد اما باز هم می‌گویم باید در این مورد از خودشان سوال کنید.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص دوپینگ‌های اخیر فدراسیون دوچرخه‌سواری و اینکه وزارت ورزش چه برنامه‌ای نسبت به این موضوع دارد، گفت: در جلسه هفته آینده نادو به این موضوع خواهیم پرداخت.

سجادی در خصوص اینکه آیا با توجه به مسائل حاشیه‌ای اخیر فدراسیون دوچرخه‌سواری، نتایج ضعیف و دوپینگ‌های متوالی در این رشته مدیریت آن دچار تغییر می‌شود یا خیر، گفت: به خاطر یک دوپینگ که رئیس را عوض نمی‌کنند اما عملکرد فدراسیون دوچرخه‌سواری به زودی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ما رئیس را انتخاب نکرده‌ایم بلکه این مجمع بوده که رئیس را انتخاب کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه مسئولان فدراسیون دوچرخه‌سواری گفته‌اند پاداش‌های تور مازندران پرداخت نشده و شنیده می‌شود 100 میلیون تومان به فدراسیون بابت این موضوع تخفیف داده شد، گفت: برای تور دوچرخه‌سواری هیچ پولی به فدراسیون نداده‌ایم. مگر بودجه فدراسیون دوچرخه‌سواری چقدر است که برای یک تور به آنها 100 میلیون بدهیم؟ ما بودجه‌ای که به فدراسیون‌ها می‌دهیم به آنها نمی‌گوییم برای چه کاری است بلکه آن  بودجه برای کلیه فعالیت‌ها است. البته در مورد بودجه سال 93 تفاوتی وجود دارد که یکی از محورهای آن به بازی‌های آسیایی اختصاص دارد و دیگری هم بودجه عادی آن است.

سجادی در پخش پایانی سخنان خود در خصوص اینکه دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفته است اگر جوایز تور مازندران پرداخت نشود فدراسیون تعلیق می‌شود، گفت: در جلسه‌ای که با دبیر فدراسیون داشتم به من گفت که اشتباه کرده‌ام و به خاطر چنین چیزی فدراسیون تعلیق نمی‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon