پوریا: نگاه اصلی ما در فدراسیون بدمینتون جوانگرایی است

پوریا: نگاه اصلی ما در فدراسیون بدمینتون جوانگرایی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: نگاه اصلی ما در فدراسیون بدمینتون جوانگرایی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا پوریا در خصوص مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: مجمع امروز در فضای بسیار خوبی برگزار شد. بنده برنامه‌های خود را به مجمع ارائه داده بودم و این برنامه ادامه‌ برنامه 4 سال گذشته است که در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وی ادامه داد: جدا از برنامه 4 ساله‌ای که داریم یک برنامه یک ساله هم در فدراسیون داریم. نگاه اصلی ما به این است که بدمینتون به جایگاه خوبی در آسیا دست پیدا کند. توجه به مسائل جوانان، استعدادیابی و بحث فرهنگی هم که اعتقاد ویژه‌ای به آن دارم از موارد دیگر است. البته ما حواشی زیادی در فدراسیون بدمینتون نداریم و کمتر به مشکل بر می‌خوریم اما باید ساختار کلی و منشور اخلاقی مدونی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: به انتقاداتی که در مجمع از من شد اهمیت نمی‌دهم چون برخی از آنها کارشناسی نبود. ما برای اولین بار است که در بخش نوجوانان و جوانان آسیا  بازیکن برتر داریم که این بسیار ارزشمند است. نگاه ما جوانگرایی است و می‌خواهیم این روندی را که آغاز کرده‌ایم با قدرت ادامه دهیم.

پوریا در خصوص برنامه خود برای المپیک برزیل گفت: برنامه‌های خوبی را برای المپیک 2016 در نظر داریم. اعزام‌های خوبی مدنظر ما است و می‌خواهیم اقدامات خوبی در این امر صورت دهیم. اگر بتوانیم خیلی همت کنیم یکی دو نفر را به المپیک اعزام کنیم.

وی در پایان در خصوص حضور بدمینتون در بازی‌های آسیایی گفت: حضور این رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی در دست بررسی است و من امیدوارم شانس حضور در این بازی‌ها را پیدا کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon