نتانیاهو: تصمیم شورای حقوق بشر برای بررسی جنایات جنگی غزه «مضحک» است

نتانیاهو: تصمیم شورای حقوق بشر برای بررسی جنایات جنگی غزه «مضحک» است

خبرگزاری تسنیم: نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل برای بررسی جنایات جنگی در غزه را اقدامی مضحک توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل طی سخنانی گفت: تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل برای بررسی جنایات جنگی در غزه اقدامی مضحک بوده و باید رد شود.

شورای حقوق بشر سازمان ملل روز چهارشنبه با تشکیل کمیته بازرسی بین‌الملل برای بررسی نقض حقوق بشری که ممکن است در جریان حمله اسرائیل به نوار غزه روی داده باشد، موافقت کرد.

در پایان نشست فوق‌العاده شورای حقوق بشر سازمان ملل که مقر آن در ژنو بوده و 47 عضو دارد، قطعنامه پیشنهادی توسط فلسطینیان با 29 رای موافق، یک رای مخالف (آمریکا) و 17 رای ممتنع (از جمله برخی از کشورهای اتحادیه اروپا) به تصویب رسید.

در حالی که 16 روز از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه سپری می‌شود، ارتش رژیم اسرائیل صدها بار به نوار غزه حمله کرده است و در این حملات، چند صد منزل مسکونی نیز مورد هدف قرار گرفتند.

وزارت بهداشت فلسطین بامداد چهارشنبه اعلام کرد که آخرین آمار 16 روز تجاوز هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 654 شهید و بیش از 4200 زخمی رسیده است.

بخش عمده‌ای از تلفات حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان