تفرقه در عالم اسلام رژیم صهیونیستی را حریص کرده است


تفرقه در عالم اسلام رژیم صهیونیستی را حریص کرده است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: تشدد و تفرقه در عالم اسلام رژیم صهیونیستی را گستاخ و حریص کرده تا به جنایت بیشتر در منطقه دست بزند.

حجت الاسلام والمسلین مهدی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار کرد: اینکه امروز صهیونیسم جهانی با همکار و هدایت آمریکا و انگلیس خبیث حمام خون در غزه به راه انداخته و به هیچ بنی بشری رحم نمی‌کنند نشان دهنده اوج قساوت قلبی صهیونیسم جهانی است که به هیچ عهدنامه بین المللی پایبند نیست.

وی گفت: انسان با دیدن جنایانی که صهیونیست ها زمینه‌ساز آن شده‌اند و کودکان بی گناه را به خاک و خون کشیده اند دل آزرده می‌شود و بر نفرت فراگیر علیه این رژیم افزوده شده و همه متوجه می شوند که همه حرکت های صهیونست جز فزون طلبی و فزون خواهی چیز دیگری نیست.

ستوده با بیان روز قدس به عنوان بهترین فرست و استثنایی ترین شرایط برای امت واحده اسلامی از ملت های مظلوم و اعلام انزجار و خشم از صهیونیست ها، افزود: ملت مسلمان ایران جمعه این هفته با زبان روزه و با عبادتی توصیه شده از دین اسلام در حمایت از مظلومان در صحنه حاضر شده و بار دیگر نقشه شوم ابر قدرت های غاصب را برملا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با یادآوری از این روز به عنوان بهترین بستر برای نشان دادن اتحاد و انسجام اسلامی تصریح کرد: تنها درمان درد مظلومان فلسطین اتحاد امت اسلامی است که می تواند رژیم صهیونیستی را برای همیشه از بین برده و تلاش آن ها را زمین‌گیر کند.

وی بیان کرد: جبهه استکباری از وحدت و همدلی از امت اسلامی در هراس و نگرانی هستند چرا که این وحدت می تواند تودهنی بزرگی به آرمان رذیلانه آنها باشد.

ستوده با اشاره به این که آزادی قدس شریف مرهون تداوم مقاومت و شکستن خط تسلیم و تضعیف روحیه ملت های آزادی خواه فلسطین گفت: در سایه این مقاومت نهضت عظیم بیداری شکل گرفته و برای همیشه می تواند عاملان جنایانت ضد انسلانی را برای همیشه از سوی صفحه روزگار محو کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon