ایراندوست: به بازیکنان تیمم امیدوار شدم

ایراندوست: به بازیکنان تیمم امیدوار شدم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: با نمایشی که بازیکنانم در جام شهدا داشتند، من را امیدوار کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرت ایراندوست پس از شکست تیمش برابر پیکان در رده‌بندی تورنمنت چهارجانبه جام شهدا عنوان کرد: بچه‌های ما بسیار خوب بازی کردند و من به آنها امیدوار شدم. در این بازی تیم پیکان هم نمایش بسیار خوبی داشت و بازی ما برابر آنها یک مسابقه زیبا برای تماشاگران بود.

وی افزود: دوست داشتیم از این بازی برنده خارج شویم اما فقط روی کم‌تجربگی بازیکنانم نتوانستیم به گل برسیم و در پایان نیز در ضربات پنالتی شکست خوردیم. در این بازی تصمیم گرفتم به بازیکنان اصلی استراحت دهم و در آخرین فرصتی که پیش از آغاز لیگ چهاردهم داشتیم بازیکنان جوان را آزمایش کنیم. آنها از این آزمایش سربلند بیرون آمدند و من را به خودشان امیدوار کردند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان همچنین در خصوص جام شهدا گفت: به نظرم جام مفیدی برای ما بود و با توجه به نامی هم که داشت یادی از شهدا کردیم. 

ایراندوست با اشاره به فشردگی مسابقات خاطرنشان کرد: بازی اول که فشردگی زیادی نداشت و با یک روز فاصله دیدار رده‌بندی برگزار شد. فشردگی بازی دیروز پیکان تا بازی امروز نیز به اجبار صورت گرفت اما با این وجود دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. 

وی در پایان در خصوص شفاف‌سازی قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ گفت: به نظرم این کار بسیار فوق‌العاده است و همه نیز قراردادهایشان را اعلام خواهند کرد البته اگر هم این اتفاق رخ ندهد سازمان لیگ اعلام کرده قراردادها را پس از ثبت نهایی رسانه‌ای می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon