امیدواریم ورزشگاه نقش‌جهان در سال ۹۴ به بهره‌برداری برسد


امیدواریم ورزشگاه نقش‌جهان در سال 94 به بهره‌برداری برسد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: چند سالی است که وعده‌هایی درباره بهره برداری ورزشگاه نقش جهان به ما می‌دهند، اما امیدواریم که برحسب گفته‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، این ورزشگاه در سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علی کفاشیان شامگاه چهارشنبه در مجمع عمومی عادی هیئت فوتبال استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان به نوبه خود در ورزش واقعا نصف جهان بوده و به خصوص در ورزش فوتبال زیرا با وجود تمام مشکلات مالی توانسته 2 تیم سپاهان و ذوب آهن را در لیگ برتر نگه دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ورزش فوتبال در اصفهان زیربنا و اسلوب مناسبی را دارد و فعالیتش را با برنامه‌ریزی مناسبی پیش می‌برد و ما هر سال شاهد رشد چشمگیر ورزش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان اصفهان هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: باشگاه گیتی‌پسند نیز سبب زنده نگه‌داشتن وزش فوتسال در اصفهان شد و نظاره‌گر هستیم که هر روز در ورزش فوتبال ساحلی آقایان و فوتسال و فوتبال بانوان رشد و اقدامات بزرگی صورت می‌گیرد.

وی به باشگاهداری در این استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه 2 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن کم کم دارند به خودکفایی نزدیک شده و می‌دانند که باید روی پای خود بایستند و چشم داشتی به کمک‌های دولتی نداشته باشند.

کفاشیان بیان کرد: ورزش فوتبال در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در مملکت ما تاثیرگذار است پس بیشتر از پیش باید به آن بها داده  و برایش ارزش قائل شویم و بدانیم که فوتبال خواسته مردم است.

رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن گفت: باید این 2 باشگاه در مقابل خمس و ذکات تیم فوتبالش، به ورزش‌های دیگر نیز توجه داشته باشد، به ویژه به ورزش بانوان.

وی به میزبانی ایران برای جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و افزود: امید می‌رود که بتوانیم روی ورزشگاه نقش جهان و استان اصفهان برای میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا حساب باز کنیم زیرا اصفهان جذابیت‌های بسیاری را در خود جای داده است.

کفاشیان تصریح کرد: استان اصفهان قطبی برای ورزش فوتبال محسوب می‌شود و نباید فراموش کرد که فعالیت‌های شهرستان‌های اصفهان مانند کاشان بسیار خوب بوده و امیدواریم با توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان ورزش فوتبال، فوتبال ساحلی، فوتسال به فعالیت‌های خود توسعه داده و به جایگاه فعلی خود بسنده نکند.

وی به اختلافات بین اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال اصفهان در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: نزدیک به 2 سال است که مجمعی در این استان برگزار نشده بود و ما تصمیم بر این گرفتیم که رفع این مشکل را به دست مجمع بدهیم و خوشحالیم که این اختلافات به پایان رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: سرنوشت فوتبال را مجمع به دست می‌گیرد زیرا فکر جمعی بسیار منطقی و ارزشمندتر از فکر فردی است و حتی بنده باید بدانم که اگر فردا مجمع تشخیص دهد که کفاشیان دیگر نمی‌تواند برای این پست مناسب و مفید باشد، باید قبول کرده  از سمت خود کناره‌گیری کنم.

وی پیرامون همدلی در ورزش، افزود: باید بپذیریم که وقتی یک مدیر فعالیت می‌کند همه از آن حمایت کرده و سلیقه‌ای عمل نکنیم  و بدانیم این کار حمایت از فرد خاصی نیست بلکه حمایت از ورزش است و قبول داشته باشیم که همیشه در فعالیت گروهی اختلافاتی بوجود می‌آید، اما نباید به آن دامن زد زیرا دودش به چشم ورزش می‌رود.

کفاشیان خاطرنشان کرد: پیشرفت فوتبال را در اولویت فعالیت خود قرار داده و تلاش کنیم که در این 8 سال، ورزش فوتبال را در ایران به جایگاه واقعی خودش برسانیم و بتوانیم مقام‌های بزرگی را برای مملکت خود رقم بزنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon