استاد دانشگاه اسرائیلی: به زنان فلسطینی تجاوز کنید!


استاد دانشگاه اسرائیلی: به زنان فلسطینی تجاوز کنید!

خبرگزاری تسنیم: یک استاد دانشگاه در اسراییل در اظهاراتی عجیب که حتی اعتراض برخی رسانه‌های اسراییلی را نیز در پی داشته است، گفت تنها راه مقابله با حماس تجاوز به مادران و خواهران آنهاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی آمده است:

* سران رژیم صهیونیستی که دستانشان به خون مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه آغشته است، نه تنها خود را گناهکار نمی‌دانند بلکه احساس طلبکاری هم می‌کنند! سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا می‌گوید: نیروهای مسلح اسرائیل به خاطر خویشتن‌داری فوق‌‌العاده‌ای که در برابر حماس از خود نشان داده‌اند باید جایزه صلح نوبل بگیرند. وی در شرایطی این سخن را به زبان آورده که حتی بعضی نمایندگان مجلس انگلیس گفته‌اند اگر ما هم در غزه بودیم و صحنه‌های جنایات صهیونیست‌ها را می‌دیدیم به سمت اسرائیل موشک شلیک می‌کردیم. دبیرکل سازمان ملل نیز بعد از دو هفته سکوت سرانجام دیروز سکوت خود را شکست و گفت من به عنوان دبیر کل سازمان ملل نمی‌توانم در برابر کشتار بیش از 600 نفر از مردم غزه سکوت کنم. کمیسر حقوق بشر سازمان ملل نیز گفته است اسرائیل در غزه مرتکب جنایت جنگی شده است.

* کمیته ملی فتوای مالزی بار دیگر گروه تروریستی داعش را محکوم کرد و کشتن و زخمی کردن مسلمانان در کشورهای دیگر را حرام دانست. این اقدام برای جلوگیری از پیوستن اتباع مالزی به داعش صورت می‌گیرد. دو هفته قبل نیز رئیس کمیته ملی مالزی طی فتوایی اعلام کرده‌ بود: زخمی کردن و کشتار مسلمانان در کشورهای دیگر جهاد نیست و گناه محسوب می‌شود. عبدالشکور هوسین رئیس کمیته فتوای ملی مالزی گفته بود: جای تأسف است که برخی از شهروندان مالزی به آسانی گمراه شده و فهم درست از جهاد ندارند و جان خود را فدای کشتن مسلمانان در کشوری دیگر می‌کنند. وی گفت: کشوری که برخی مالزیایی‌ها در آن می‌جنگند، حاکمیت ملی دارد و تعارضات داخلی آن می‌تواند از طریق مذاکرات و بدون خون ریزی حل شود. براساس آمارهای دولتی 30 نفر از اتباع مالزی به داعش پیوسته‌اند ولی گزارش‌های غیررسمی این رقم را حدود 100 نفر اعلام می‌کنند.

*یک استاد دانشگاه در اسراییل در اظهاراتی عجیب که حتی اعتراض برخی رسانه‌های اسراییلی را نیز در پی داشته است، گفت تنها راه مقابله با حماس تجاوز به مادران و خواهران آنهاست. به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه هاآرتص "مردخای کدار" استاد دانشگاه "کارایلان" در اسراییل در یک برنامه رادیویی گفت: "تنها راه متوقف کردن تروریست‌ها مثلاً گروه‌هایی که اخیراً سه نوجوان شهرک نشین را ربوده و کشته‌اند، تجاوز به مادران و خواهران آنها است. در این هنگام مجری برنامه که از این سخنان شوکه شده بود، گفت: البته که ما چنین کارهایی نخواهیم کرد"؛ اما استاد دانشگاه کارایلان اسراییل در پاسخ به مجری گفت: "من درباره اینکه چه می‌توانیم بکنیم یا نه سخن نمی‌گویم من درباره واقعیات سخن می‌گویم". این اظهارات "مردخای کدار" با واکنش شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها در اسراییل مواجه شده است اما این استاد دانشگاه در اسراییل تاکنون و پس از این اظهارات، در مقام پاسخ‌دهی به انتقادات رسانه‌ها برنیامده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon