بیانات مقام معظم رهبری مسئله قدس را جهانی کرده است

بیانات مقام معظم رهبری مسئله قدس را جهانی کرده است

خبرگزاری تسنیم:امام جمعه سنقروکلیایی گفت: به برکت بیداری اسلامی و رهنمودهای امام عظیم الشان و بیانات مقام معظم رهبری مسئله قدس و فلسطین مسئله روز جهان اسلام شده و حتی امروز مسئله فلسطین یک مسئله جهانی شده است.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنقروکلیایی، اظهار کرد: مردم غزه در خط مقدم مقاومت در برابر غده سرطانی رژیم صهیونیستی قرار دارند و اگر کشورهای اسلامی در کنار یکدیگر حمایت از مظلومیت مردم غزه را نشان دهند، این حمایت موجبات نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم می‌آورد و در حقیقت بنای حاکمیت ظلم در منطقه یکی پس از دیگری بعد از آن برچیده می‌شود.

امام جمعه سنقروکلیایی با بیان اینکه وجه ملی ما اقتدا می‌کند در مقابل دشمنان بایستیم تاکید کرد: ایستادگی در برابر ظلم علیه مظلوم بی‌دفاع وظیفه عقلی هر انسان و وظیفه شرعی هر مسلمان است و به طوری که سرنوشت همه مسلمانان در گرو سرنوشت مردم غزه قرار دارد و همانطور که پیامبر اسلام(ص) فرموده‌اند اگر کسی ندای مسلمانی در برابر ظالم را بشنود و به یاری او نشتابد مسلمان نیست و مسئله قدس امروز یک وظیفه شرعی و ملی است.

حجت الاسلام برقراری گفت: ما از از نظر حاکمیتی در مقابل ظالمان ایستاده‌ایم و نظام اسلامی را به دنیا به عنوان حامی مسلمانان و یاور مظلومان شناسانده‌ایم و همانطوری که رژیم صهیونیستی دشمن فلسطین است دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران نیز است و این مظلومان فلسطین هستند که در خط مقدم به دفاع از همه مسلمانان و اسلام برخواسته‌اند و در برابر ظالمان سینه سپر کرده‌اند.

امام جمعه سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: مسئله روز قدس تکلیف بزرگی است که نسبت به مسئله فلسطین حساس باشیم و از آنجایی که رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا با آموزش و تحریک گروهک‌های تروریستی آنها را علیه اسلام و مسلمانان به جنگ وادار می‌کنند وظیفه داریم با اتحاد و همدلی خود علیه این رژیم صهیونیستی و علیه همه ستمگران کفر و چپاولگران، غارتگران و بر علیه مزدورانشان به پا خیزیم و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دهیم.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: بار دیگر ملت شهیدپرور ایران باید در روز قدس نشان بدهند که مسئله فلسطین و غزه مسئله پاره تن اسلام است و یکی از پیام‌های این روز عزیز است و ما خدا را شاکریم به برکت همین بیداری اسلامی و رهنمودهای امام عظیم الشان و بیانات مقام معظم رهبری مسئله قدس و فلسطین مسئله روز جهان اسلام شده و حتی امروز مسئله فلسطین یک مسئله جهانی شده است.

امام جمعه سنقروکلیایی افزود: امیدواریم کسانی که در خواب و خیال هستند بیدار شوند و تکلیف ملی، شرعی و عقلی خود را در دید عموم جهانیان به نمایش بگذارند.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon