پیروزی منچستریونایتد و اتلتیکومادرید و توقف چلسی/ لیورپول و گالاتاسرای باختند


پیروزی منچستریونایتد و اتلتیکومادرید و توقف چلسی/ لیورپول و گالاتاسرای باختند

خبرگزاری تسنیم: در شبی که شیاطین سرخ و قهرمانان لیگ‌های دسته اول اسپانیا و فرانسه در دیدارهای تدارکاتی خود پیروز شدند، نخستین شکست چزاره پراندلی به عنوان سرمربی زرد و قرمزپوشان استانبول به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای تدارکاتی تیم‌های اروپایی در اردوی‌‌های پیش فصل خود، شب گذشته (چهارشنبه) چند بازی در نقاط مختلف قاره سبز برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم‌های اتلتیکومادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگای اسپانیا و پاری‌سن‌ژرمن، قهرمان لوشامپیونه فرانسه برابر رقبای خود به برتری دست پیدا کردند.

در لس‌آنجلس آمریکا، تیم منچستریونایتد در نخستین دیدار تدارکاتی خود با هدایت لوئیز فن‌خال به یک پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد. شیاطین سرخ در مصاف با تیم لس آنجلس گلکسی با نتیجه پرگل 7 بر صفر پیروز شدند. ولبک (13 و 42 - پنالتی)، رونی (45)، ریس جیمز (62 و 84) و اشلی یانگ (88 و 90) گل‌های منچستریونایتد را در این دیدار به ثمر رساندند.

منچسترسیتی هم که اردوی پیش فصل خود را در آمریکا بر پا کرده به مصاف اسپورتینگ کانزاس رفت و این تیم را با نتیجه 4 بر یک شکست داد. برونو زوکولینی(3)، ددریک بویوتا (45)، آلکساندر کولاروف (72 - پنالتی) و کلچی ایه‌آنچو در دقیقه 88 برای سیتی گلزنی کردند و چارلز ساپونگ تنها گل اسپورتنگ کانزاس را در دقیقه 30 زد.

لیورپول یکی دیگر از تیم‌های انگلیسی که اردوی پیش فصل خود را در آمریکا برگزار کرده، در بوستون به مصاف رم، نایب قهرمان فصل گذشته سری A‌ رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. تک گل این بازی را مارکو بوریلو در دقیقه 90 به ثمر رساند.

در دیگر بازی‌ها اتلتیکومادرید با تک گل دقیقه 45 هکتور هرناندس برابر نومانسیا، تیمی از دسته دوم فوتبال اسپانیا به برتری رسید و پاری‌سن‌ژرمن نیز با گل‌های ژان کریستوف باهبک در دقیقه 2 و مارکینیوس در دقیقه 36 برابر نیس فرانسه که تک گلش را فرانک هونورات در دقیقه 73 به ثمر رساند، پیروز شد.

شاگردان ژوزه مورینیو در چلسی هم شب گذشته در اتریش برابر تیم پلتس این کشور رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. سیلویو کارلوس در دقیقه 55 تک گل پلتس را به ثمر رساند و ژرمی بوگا در دقیقه 83 گل تساوی آبی‌پوشان لندن را زد.

شب گذشته اما اولین شکست گالاتاسرای پس از استخدام چزاره پراندلی، به عنوان سرمربی رقم خورد. شاگردان سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا در دومین بازی خود با هدایت این مربی برابر راپیدوین اتریش با نتیجه 3 بر یک تن به شکست دادند.

دومنیک ویدرا در دقیقه 28، برایان بهرندت در دقیقه 52 و دنی آلار در دقیقه 90 گل‌های تیم اتریشی را به ثمر رساندند و تک نایب قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه را ائورلین چدویو در دقیقه 20 زد.

جالب‌ترین نتیجه در بازی‌های تدارکاتی در دیدار تیم‌های شالکه و تیم راسن‌بال‌اسپورت لاپیزیک آلمان رقم خورد جایی که آبی‌پوشان گِلزن کرشن توانستند با نتیجه 11 بر یک حریف دسته دومی خود را شکست دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon