پروژه‌های مشارکتی در شهر اردبیل اجرا می‌شود


پروژه‌های مشارکتی در شهر اردبیل اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر اردبیل گفت:‌ در نشست‌هایی که با سرمایه گذاران در جریان بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه‌های عمرانی انجام می‌شود، پروژه‌های مشارکتی و پیگیری برای به سرانجام رساندن آنها در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با قدردانی از تلاش شهرداری و مجموعه شهرداران مناطق مختلف در اجرای پروژه های متعدد اظهار کرد: اجرای به موقع و سریع پروژه های عمرانی در سطح شهر اردبیل توسط شهرداری خواست به حق و مطالبه حقیقی مردم است که باید نسبت به آن بی تفاوت نبود چرا که سرعت اجرای پروژه ها هم راحتی تردد روزانه مردم و هم رسیدن پیمانکاران به مطالبتشان را فراهم می آورد اما به شرط آنکه این پروژه ها کیفی و با نظم و انضباط خاص اجرایی و عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: ‌اگر امروز شهر به کارگاه سازندگی عظیم و عمران حقیقی در همه بخش ها اعم از آسفالت ریزی، جدول گذاری، لکه گیری، روکش آسفالت، توسعه فضای سبز، اصلاح هندسی معابر، بازگشایی خیابان های جدید و اجرای پروژه های مشارکتی تبدیل شده همه در سایه برنامه ریزی مدبرانه شورا و شهرداری و تلاش پیمانکاران است تا از فرصت کاری به وجود آمده استفاده شده و به بهترین شکل این فعالیت ها به سرانجام برسد.

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به سپری شدن یک سوم از فصل کاری بیان کرد: ‌با توجه به اینکه 3 تا 4 ماه از فصل کاری در اردبیل باقی مانده، باید قدر این روزهای باقیمانده را در اجرایی شدن و تکمیل پروژه های مختلف عمرانی بهتر بدانیم.

سرداری افزود:‌ شهرداری باید در فرصت باقیمانده پروژه ها را با نظم و انضباط و اولویت حقیقی به انجام برساند و از پراکنده اجرا شدن طرح ها پرهیز کند چرا که دیگر فرصتی برای انجام کارهای متفرقه باقی نمانده و در جلب رضایت مردم جدول گذاری،‌ پازل بندی و آسفالت ریزی به صورت همزمان و مستمر توسط پیمانکاران انجام شده تا در سایه این کار توسعه شهری فراهم شده و رضایت مردم نیز فراهم آید.

وی با اظهار تاسف از اجرا نشدن 25 پروژه عمرانی و خدماتی در 4 ماهه امسال به دلایل مختلف گفت: اغلب این پروژه ها پروژه های زیربنایی و بزرگ و تحول ساز بودند که می توانستند به درآمدزایی بیشتر شهرداری نیز کمک کنند ولی به دلیل نقص هایی که در زیرساخت های اجرایی وجود داشته مانند پل قدس، پل آقاباقر و پل داروپخش تاکنون عملیاتی نشده است.

سرداری از آمادگی این مجموعه برای مصوب کردن بودجه مازاد در قالب متمم برای انجام سریع برخی پروژه ها خبر داد و افزود: اینکه شهرداری 246 پروژه را با محدودیت منابع خود اجرایی و عملیاتی کند جای تامل دارد چرا که هیچ دستگاه اجرایی در استان نتوانسته تا این حد پروژه عمرانی و اجرایی را عملیاتی کند.

رئیس شورای چهارم اردبیل با تشریح فعال شدن پروژه های مشارکتی و پیگیری برای به سرانجام رساندن آنها اظهار کرد: ‌در این زمینه قرار است نشست هایی را با سرمایه گذاران در جریان بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه های عمرانی داشته باشند که امیدواریم در این زمینه با تلاش ها و جدیت، کار به سرانجام مناسب برسد.

انتهای پیام / آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon