دفاع استکبار از اسرائیل خوی وحشی‌گری این رژیم را تشدید کرده است

دفاع استکبار از اسرائیل خوی وحشی‌گری این رژیم را تشدید کرده است

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دفاع آمریکا و انگلیس از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، خوی وحشیگری اسرائیل را تشدید کرده است اما روز جهانی قدس با قدرت نمایی مسلمین جواب محکمی به این جانور صفتی ها داده می شود.

آیت الله سیدعلی اکبر قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار کرد: روز قدس که یادگار امام خمینی (ره) است امسال متفاوت از سالهای دیگر است به طوری که مراجع عظام، رئیس جمهور و دیگران نیز به تفاوتها و اهمیت آن اشاره کرده اند.

وی افزود: مسئله جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه در حال حاضر روز جهانی قدس را حساس تر کرده است و باید در این روز با تمام توان انزجار خود را از صهیونیسم، آمریکا و امثال آنها آشکار کنیم و به مسلمین فلسطین نیز بفهمانیم که تنها نیستند و ما با تمام توان طرفدار آنها هستیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت مسلمین در روز جهانی قدس از ملت فلسطین سبب دلگرمی آنها می شود.

نسل کشی در غزه را از هر انسان آزاده ای محکوم می کند

وی تصریح کرد: الان که صهیونیسم و اسرائیل در حال نسل کشی بوده و این جریانات را به وجود آورده و ادامه می دهند و اخیراً نیز دستور داده اند که خاک غزه را بگیرند، بنابراین باید با تمام توان قدرت خود را آشکار کنیم و با آشکار شدن حضورمان در صحنه راهپیمایی روز قدس به همه مظلومان تسلی خاطر بدهیم.

آیت الله قریشی اظهار کرد: در کنار این حضور در راهپیمایی، باید به وظایف الهی و خدایی خود نیز عمل کنیم، به هر حال امسال مسئله روز قدس از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

اسرائیل آغاز کننده جنگ اخیر است

وی افزود: امروز آمریکا و انگلیس و دیگر دشمنان اسلام  با تمام قدرت از اسرائیل غاصب دفاع می کنند در حالیکه اسرائیل انسان های بی گناه را می کشد، بنابراین می توان گفت که اینها جانور هستند چرا که در دل هر بشری کمی رحم، مروت و انصاف وجود دارد ولی امثال اینها به ویرانی خانه ها دست زده، زنان و بچه های بیگناه را می کشند و حتی بیمارستانها را نیز بمباران می کنند و حامیان آنها در دفاع بی شرمانه خود نیز می گویند که دفاع اسرائیل کاملا مشروع است و باید خود را حفظ کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: همگان می دانند که ملت فلسطین و مقاومت غزه آغاز کننده این جنگ نبوده و با اینها کاری نداشتند و جنگ را خود رژیم اسرائیل آغاز کرده است بنابراین ما نیز با تمام توان و قدرت از ملت مظلوم فلسطین و مقاومت غزه حمایت و دفاع می کنیم.

آیت الله قریشی تصریح کرد: امروز کمک مالی به ملت فلسطین از وظایف حکومت است.

وی گفت: ما باید دستور امام راحل را در نظر داشته و به تمام دنیا بفهمانیم که ما نه از فلسطین و نه از اسلام دست بر نمی داریم و تا زمانی که اسرائیل از میان برود به این نهضت ادامه می دهیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon