کونته: سرمربیگری من در پاری‌سن‌ژرمن شایعه‌ است


کونته: سرمربیگری من در پاری‌سن‌ژرمن شایعه‌ است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی مستعفی یوونتوس خبرهایی که در خصوص مذاکره وی با قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول فرانسه را بی‌اساس دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که هفته گذشته از سمت مربیگری یوونتوس استعفا کرد، تاکید کرد که هیچ تماسی از سوی سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه با او گرفته نشده و برنامه‌‌ای برای گرفتن جای لوران بلان در پارک دو پرنس ندارد.

اخیراً‌ خبرهایی منتشر شده مبنی براینکه نمایندگانی از جانب کونته با پاریسی‌ها وارد مذاکره شده اند اما سرمربی مستعفی بانوی پیر این موضوع را تکذیب کرد. کونته 44 ساله به خبرگزاری آنسای ایتالیا گفت: خبرهایی را که در آنها ادعا شده اطرافیان من با PSG‌ وارد مذاکره شده‌اند شنیده‌ام. من نه نماینده‌ای دارم و نه مدیربرنامه و به همین دلیل اطمینان خاطر می‌دهم که این خبر دروغ محض است و از اینکه این خبر به چه آسانی منتشر شده است، حیرت‌زده شده‌ام.

کونته که سه فصل پیاپی یوونتوس را قهرمانی سری A کرد، هفته پیش به خاطر اختلاف با مسئولان باشگاه بر سر سیاست‌های نقل و انتقال تیم از سمت خود استعفا کرد هرچند پاول ندود، یکی از اعضای هیئت مدیره یووه ادعا کرد: کونته به خاطر بی‌انگیزگی بانوی پیر را رها کرد. گفته می‌شود کونته گزینه نخست فدراسیون فوتبال ایتالیا برای هدایت آتزوری جهت کسب جواز حضور در مرحله نهایی یورو 2016 است.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon