بازارچه‌های روز محلات در اردبیل راه‌اندازی شود


بازارچه‌های روز محلات در اردبیل راه‌اندازی شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای شهر اردبیل گفت: سازمان میوه و تره بار باید نسبت به راه اندازی بازارچه های روز محلات مختلف اردبیل تلاش کرده و این کار را در دستور کار جدی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ‌سلامت صفری صبح امروز در نطق پیش از دستور جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و فلسطین و دعوت آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: ‌این حرکت می تواند به نقطه وحدت آفرین برای امت اسلامی در حمایت همه جانبه از مظلومان روزگار باشد.

وی با بیان اینکه شهر به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده که ساماندهی آن ضرورت دارد، گفت: ‌یکی از عملکردهای خوب شورای چهارم این است که در عین تصویب برنامه سال 93 شهر را به عنوان یک کارگاه بزرگ تصور کرده و عملکرد خوب شهرداری این است که با عملیاتی کردن این برنامه نمایشگاهی بزرگی را در اذهان مردم به تصویر کشیده است.

صفری تصریح کرد: مدیریت مطلوب این کارگاه بزرگ باید با نظم و انضباط بخشی، نظارت،‌ برخوردها و قاطعیت، اخلاق، مدیریت قانون و ضوابط، مدیریت زمان و با جلب رضایت مردم به صورت فنی و تخصصی و با اثربخشی بیشتر اجتماعی سامان یافته و مدیریت شود.

دبیر شورای شهر اردبیل افزود: ‌شهرداری برای جلب رضایت شهروندان باید این کارگاه بزرگ را ساماندهی کرده و برای ساماندهی آن به چند عامل اصلی نیاز دارد که مهمترین آن توجه به ارتقای توان مدیریتی در بدنه و مجموعه شهرداران است.

وی با تشریح حکمرانی حضرت علی(ع) در سرزمین وسیع اسلامی با نظارت و اطلاع کافی از فعالیت مدیران و کارگزاران نظام اسلامی با وجود وسعت و گستردگی سرزمینی بیان کرد:‌ روح نامه 53 نهج البلاغه که شیوه های کاربردی انواع مدیریت ها را برای ما بازگو می کند راه رسیدن به کمال و صحنه بزرگ برای مدیریت قابل قبول است.

عضو شورای چهارم اردبیل اظهار کرد: مدیران ستادی، فنی و میدانی که به علت ضعف مدیریت خساراتی را بر بیت المال وارد کرده و ایجاد نارضایتی در اذهان مردم می کنند باید این موارد در کارنامه عمل آنها ثبت شود.

صفری خاطرنشان کرد:‌ مرکز علمی کاربردی شهرداری باید نسبت به برگزاری دوره های مختلف با محوریت نیازسنجی و سطح بندی اقدام کند تا ارتقای مدیریت در توان اجرایی را شاهد باشیم و در کنار آن باید در زمان انعقاد قرارداد با پیمانکاران هدفگذاری ها به گونه ای باشد تا هموطنان کمتر شاهد آزار و اذیت شوند.

وی تصریح کرد:‌ در این صورت هم از حجم اشتغال ها در امور اداری و پروژه های میدانی، عمرانی و امر محاسبات و اجرا و هم از نارضایتی های مردم تا حدود زیادی کاسته می شود.

دبیر پارلمان محلی اردبیل اصل دوم را لحاظ ارزش ها و اعمال تشویق و تنبیه به موقع در حوزه مدیریتی دانست و بیان کرد: ‌امروزه صدای تشویقات و تنبیهات تکان دهنده و اثربخش به گوش نمی رسد و در درون تشکیلات شهرداری موج نمی زند.

صفری اهمیت تکریم ارباب رجوع و برخورد به موقع و حسنه با مردم را نیازمند تشویق و در مقابل برخورد تند و نامناسب را اسباب تنبیه بیان کرد و گفت: ‌توجه به مدیریت زمان نیز با توجه به ضرورت تهیه تقویم زمان بندی برای اجرای برنامه های تصویبی به ویژه پروژه های عمرانی بسیار ضروری به نظر می رسد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon