ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی جدید با اجرای طرح" محصول محور"

ایجاد 50 هزار فرصت شغلی جدید با اجرای طرح" محصول محور"

خبرگزاری تسنیم: سرپرست صندوق مهرامام رضا(ع) با اشاره به ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی در سایه طرح " محصول محور" در سال ۹۳ گفت: در شرایط فعلی همکاری با دستگاه‌ها برای ساماندهی تولید داخلی و رسیدن به اقتصاد مقاومتی اولویت اصلی نظام است.

اصغر نوراله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان این که برای اجرایی شدن تسهیلات " محصول محور" تفاهم نامه‌ها را با دستگاه های اجرایی منعقد کرده‌ایم گفت: صندوق در هفت حوزه فعالیت، تمرکز خود را آغاز کرده است.

 وی ادامه داد: هفت هزار میلیارد ریال اعتبار در سال 93 برای ایجاد اشتغال در سطح کشور اختصاص داده شده است و صنایع  دستی ،تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در دنیا، صنعت فرش، پوشاک و لباس، تولید کیف و کفش، فروش محصولات کشاورزی و ایجاد بستر اشتغال پایدار برای کسب و کارهای خرد 7 رشته ای است که تسهیلات لازم برای پیشبرد اهداف داده خواهد شد.

 نوراله زاده تاکید کرد: توسعه اشتغال پایدار و ارتقا سطح بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی کوچک و خرد، ایجاد چرخه اقتصادی محصول محور برای پایداری کسب و کار کوچک و خرد، تثبیت و پایدار سازی مشاغل متقاضیان تسهیلات صندوق مهر امام رضا و بازگشت سرمایه به چرخه ارائه وام در صندوق ، توسعه اشتغال پایدار و ارتقا سطح بهره وری بنگاه‌های اقتصادی کوچک و خرد، ایجاد چرخه اقتصادی محصول محور برای پایداری کسب و کار کوچک و خرد از جمله  اهداف این طرح است.

سرپرست  صندوق مهر امام رضا افزود: در شرایط کنونی که اقتصاد مقاومتی اولویت اصلی نظام است، ساماندهی تولید داخلی با همکاری سایر دستگاه‌های ذی ربط می تواند زمینه ساز تحقق این مهم در کشور باشد.

وی با اشاره به برنامه های مهم پیش روی این صندوق  بیان کرد: ایجاد بازار و توسعه نمایندگی های فروش برندهای داخلی، پرداخت تسهیلات خرید کالا و صدور کارت‌های اعتباری خرید و ساماندهی تولید انبوه از محیط‌های کوچک و خانگی از مهم ترین برنامه‌های صندوق است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه