انسجام امت‌های اسلامی کاخ استکبار جهانی را ویران می‌کند


انسجام امت‌های اسلامی کاخ استکبار جهانی را ویران می‌کند

خبرگزاری تسنیم: ‌نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رمز پیروزی واقعی مسلمانان اتحاد و انسجام امت اسلامی در برابر تمام فزون طلبی های استکبار جهانی است که می تواند کاخ استبداد را ویران کند.

مصطفی افضلی فرد در آستانه روز قدس در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل از اصل مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه هراسان هستند چرا که از این محل در دو هماورد در غزه و لبنان و اخیرا در سوریه و عراق ضربه مهلکی خورده اند و به خوبی می دانند که نتیجه تجاوزات اخیر به غزه نیز جز شکست مفتضحانه در منطقه خاورمیانه چیز دیگری برای آنها به ارمغان نمی آورد.

وی با بیان اینکه در روز قدس و در فرصتی طلایی و استثنایی امت اسلامی به صحنه آمده و بار دیگر مهر تایید بر استمرار مقاومت و رعایت اصل ایستادگی می زنند، گفت:‌ در سایه این اصول اعتقادی و ارزشی است که امت اسلامی برای آزادی قدس از دست فاسقان و مشرکان روزگار می توانند بسیار امیدوار باشند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: پایبندی به آرمان قدس شریف تنها در سایه استمرار اصل مقاومت امکان پذیر ست که بهتر است این مقاومت در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به آیات صریح قرآن کریم در غلبه مستضعفان بر مستکبران بیان کرد: همه ما به این اصل اعتقاد داریم که در جنگ نابرابر مردم مظلوم فلسطین با صهیونیسم پیروز نهایی امت اسلامی است به شرط آنکه از مسیر مقاومت و دایره اعتقادات دینی و توحیدی خارج نشده و گرفتار برخی تمایلات مادی زودگذر دنیا نشوند.

افضلی فرد با تشریح ظلم و بیداد 60 ساله صهیونیسم به مردم مظلوم فلسطین گفت: ‌ظلم آشکار اسرائیلی ها با حمایت استکبار و ابرقدرت ها اجرا می شود، گروهی که خوی ستم همانند خون در پیکر منحوس آنها جاری شده و همواره سعی می کنند تا نقشه شوم خود را در سرزمین های اسلامی پیاده کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ‌آن چه که می تواند رمز پیروزی واقعی باشد اتحاد و انسجام امت اسلامی در برابر تمام فزون طلبی های استکبار جهانی است که امت اسلامی در دستیابی به این هدف والا باید چهره مصمم تری به خود بگیرند تا استکبار جهانی نتواند اهداف شوم خود را پیاده کند.

وی اظهار کرد:‌ فردا در خروش ملت مسلمان ایران و دیگر دول اسلامی، فریاد خشم علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل بلند می شود و در کنار دفاع از مردم رنج دیده فلسطین کاخ استبدادی مستکبران را بر سرشان خراب می کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon