نهمین وقف شهرستان زاهدان به ارزش ۹ میلیارد ریال ثبت شد

نهمین وقف شهرستان زاهدان به ارزش 9 میلیارد ریال ثبت شد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست اوقاف زاهدان گفت: به منظور حمایت از سالخوردگان، واقف نیک‌اندیش زاهدانی اقدام به وقف یک زمین ۱۳۰۰ متری به ارزش ۹ میلیارد ریال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام هاشم رعنایی اظهار کرد: در روزهای پایانی تیرماه امسال، واقف نیک‌اندیش با مراجعه به اداره اوقاف اقدام به وقف یک زمین 1300 متری به ارزش 9 میلیارد ریال برای حمایت از سالخوردگان کرد.

وی افزود: این ملک یک‌هزار و 300 متری در زاهدان قرار دارد و ارزش تقریبی آن 9 میلیارد ریال است که واقف شه‌بخش با مراجعه به اداره اوقاف زاهدان به منظور ساخت یک مجتمع رفاهی برای سالخوردگان در روزهای پایانی تیرماه سال جاری وقف شد.

این واقف خیر اندیش در این زمینه گفت: پس از وقف این ملک، این مجتمع رفاهی با هزینه خودم ساخته می‌شود و هیئت امنایی مرکب از یک نفر نماینده از طرف واقف، مدیرکل اوقاف، مدیرکل بهزیستی و رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان بر کار آن نظارت و راهبری خواهند داشت و هدف اینجانب از وقف و ساخت این مجموعه رفاهی، رضای پروردگار و خلاء موجود در این شهر بود.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: وقفنامه این موقوفه تنظیم و اطلاعات آن در سامانه جامع موقوفات و اماکن متبرکه کشور ثبت شده است و قرار است عملیات ساخت و ساز این مجتمع رفاهی ویژه سالمندان با نظر خود واقف انجام شود و این اداره کل در این زمینه اقدامات لازم را انجام و همراه واقف خواهد بود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon