سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکند

سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت را بشکند گفت: سکوت سازمان ملل در مقابل این جنایات بیانگر این است که این سازمان لیاقت و صلاحیت چنین نامی را ندارد.

حجت الاسلام اسدالله اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: کشتار وحشیانه‌ای که صهیونیست در ماه مبارک رمضان امسال در رابطه با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و به ویژه کودکان بی‌گناه داشتند در حقیقت شمشیر کشیدن به سمت خدای متعال بود.

وی افزود: ماه رمضان، ماه رحمت، محبت، احسان، اخلاق و غیره است و این رفتارهای وحشیانه حکایت از این دارد که این گروه وحشی هیچ بویی از انسانیت نبرده است.

اسدی تصریح کرد: رفتارهای صهیونیست‌ها نشان از عمق عصبانیت آن‌ها نسبت به پیشرفت‌های معارف اسلام، قرآن و بیداری اسلامی در جهان است و این نکته نشان از پیروزی مسلمانان در تمام دنیا دارد.

وی تأکید کرد: غزه اکنون قدرتمند شده و دیگر در مقابل این جنایات وحشیانه سکوت نمی‌کند و این نشان از قدرت آنهاست به طوری که مسئولان اسرائیلی اقدام به آتش بس کرده‌اند، هرچند که به عهد خود وفا نکردند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: نخستین دلیل پیروزی مسلمانان با دست خالی وعده نصرت الهی بوده و خداوند متعال وعده کرده که حامی بندگان مظلوم است.

اسدی گفت: دومین دلیل انکار عمومی دنیاست که حامیان واقعی و روح و روان مسلمانان هستند و سومین دلیل نیز نقش بی‌بدیل جمهوری اسلامی در بیداری اسلامی و فعالیت‌های این حوزه بوده است.

وی افزود: سکوت سازمان ملل در مقابل این جنایات وحشیانه هم بیانگر این است که این سازمان لیاقت و صلاحیت چنین نامی را ندارد، بلکه سازمان ملل تحت فرمان آمریکایی‌ها و همنوعانش فعالیت می‌کند و قدرت مقابله با ظلم و زور را ندارد و با این موضع گیری وابستگی و بی‌صلاحیتی خود را نشان دادند.

اسدی تصریح کرد: وظیفه انسانی مقدم بر وظیفه اسلامی است و هر انسان عاقل و منطقی باید حداقل در روز جهانی قدس ابراز انزجار و تنفر خود را از حکام قلدر دنیا و به خصوص آمریکایی‌ها و صهیونیت‌ها نشان دهند و حامی مردم مظلوم غزه باشند.

وی تأکید کرد: با توجه به رمضان خونین امسال، فردا راهپیمایی پرشورتری را در مشهدالرضا (ع)، ایران اسلامی و کلیه جوامع مسلمان در دفاع از مردم مظلوم غزه شاهد خواهیم و مشتی محکم بر دهان زورگویان عالم و یزیدیان زمان می‌زنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon