منافع مردم کردستان نباید فدای سلایق شخصی و گروهی شود


منافع مردم کردستان نباید فدای سلایق شخصی و گروهی شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نه شریعت مقدس اسلام و نه اصول اخلاقی به ما اجازه نمی‌دهند که منافع مردم را فدای سلایق شخصی و گروهی کنیم بنابراین باید تلاش داشته باشیم از همه ظرفیت‌ها برای توسعه کردستان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمد دره‌وزمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کردستان اظهار کرد: ظرفیت‌های استان کردستان در بخش معدن بسیار زیاد است و بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها نیازمند برنامه‌ریزی صحیح با قابلیت اجرایی است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب حوزه صنعت در استان کردستان گفت: جای تأسف است که با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز در کردستان صنعتی وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با دردآور خواندن وضعیت بیکاری در استان کردستان تصریح کرد: بیکاری پنهان در استان کردستان بیش از آمارهای رسمی است.

وی رفع مشکلات را نیازمند همراهی و همکاری همه آحاد جامعه دانست و گفت: در رفع مشکلات کشور تنها دولت مسئول نیست و همه باید تلاش کنیم با یک عزم ملی و همت جمعی مشکلات را به حداقل برسانیم.

دره‌وزمی استفاده از همه ظرفیت‌های استان را برای توسعه ضروری خواند و افزود: نه شریعت مقدس اسلام و نه اصول اخلاقی به ما اجازه نمی‌دهند که منافع مردم را فدای سلایق شخصی و گروهی کنیم بنابراین باید تلاش کنیم که از همه ظرفیت‌ها برای توسعه کردستان استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: محور کار همه دستگاه و سازمان‌های دولتی در استان باید منافع مردم کردستان باشد و این منافع با منافع ملی کاملاً منطبق است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: رفع تنگناهای مردم وظیفه همه مدیران است و در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تلاش می‌کنیم اگر قادر به حل مشکلات نبودیم حداقل سوهان روح ارباب رجوع نباشیم.

وی با اشاره به سابقه فعالیت خود در بخش خصوصی استان گفت: از آنجا که قبلاً در بخش خصوصی مشغول انجام خدمت بوده‌ام با همه مشکلات این حوزه آشنایی دارم و تلاش می‌کنم با بهره‌گیری از خرد جمعی در مسیر حل مشکلات گام بردارم.

دره‌وزمی یکی از اولویت‌های کاری خود را ارتقای شاخص‌های توسعه کردستان و نزدیک کردن آنها به میانگین کشوری اعلام کرد و افزود: شاخص‌های توسعه کردستان مطابق آمار همیشه رتبه‌های 28 تا 31 کشور را دارد و این آمار زیبنده مردم شریف کردستان نیست و باید برای بهبود ان تلاش کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon