تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در روستاها توسط دهیاران شهرستان دیواندره


تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در روستاها توسط دهیاران شهرستان دیواندره

خبرگزاری تسنیم: فرماندار دیواندره گفت: دهیاران باید در حوزه های مختلف بویژه در زمینه فرهنگی تلاش و برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان زیرساخت های فرهنگی روستاها را تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهرام فاتحی ظهر امروز در جمع دهیاران شهرستان دیواندره اظهار کرد: عدالت در رفتار و منش دهیاران سبب جلب اعتماد مردم روستاها به مسئولان می شود.

وی با بیان اینکه دهیاران نماینده دولت در روستاها هستند گفت: مدیریت روستاها در چارچوب قانون به عهده دهیاران است و آنان می توانند در حوزه عمران و آبادانی اقدامات ماندگاری انجام دهند.

فرماندار دیواندره تصریح کرد: دهیاران باید در حوزه های مختلف بویژه در زمینه فرهنگی تلاش و برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان زیرساخت های فرهنگی روستاها را تقویت کنند.

وی بر حمایت دهیاران از کارآفرینان در روستاها تاکید کرد و گفت: یکی از مولفه‌های مهم توسعه روستاها جذب مشارکت مردمی و حمایت از کارآفرینان در روستاها است.

فاتحی دقت در حفظ محیط زیست را یکی از وظایف دهیاران دانست و افزود: دهیاران در کنار توجه به مسائل رفاهی و عمرانی به مسائل محیط زیست و حفظ آن در مناطق روستایی توجه کنند.

بخشدار مرکزی دیواندره هم در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت دهیاری روستاهای بخش گفت: در مجموع روستاهای بخش مرکزی 51 دهیار مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: بخش مرکزی شهرستان دیواندره دارای 71 روستا با 22619 نفر جمعیت است که از این تعداد 62 روستا دارای شورای اسلامی و 9 روستا از نظر جمعیتی به حد نصاب انتخاب شورا نرسیده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon