سرپرست هیئت تیراندازی با کمان کردستان منصوب شد


سرپرست هیئت تیراندازی با کمان کردستان منصوب شد

خبرگزاری تسنیم: با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان و با صدور ابلاغ از سوی فدراسیون، سروش روحانی به سمت سرپرست هیئت تیراندازی با کمان استان کردستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در راستای ساماندهی هیئت های ورزشی در سطح استان کردستان، طی مکاتبه و با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان، از سوی محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و با صدور ابلاغ، سروش روحانی به سمت سرپرست هیئت تیراندازی با کمان استان کردستان منصوب شد.

در بخشی از متن این ابلاغ آمده است، به استناد تبصره 3 ماده 10 آئین نامه هیئت های ورزشی استان ها، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست هیئت تیراندازی با کمان استان مذکور منصوب می‌شوید. شایسته است ضمن انجام امور محوله حداکثر ظرف مدت سه ماه نسبت به فراهم نمودن مقدمات برگزاری انتخابات رئیس هیئت اقدام نمایید.

سروش روحانی از مدیران اجرایی استان بوده که در سمت هایی چون مدیرکل دفتر شهری استانداری کردستان، شهردار کامیاران، بخشدار موچش سوابق اجرایی دارد و به مدت 3 سال فرماندار شهرستان کامیاران بوده است و در زمینه ورزش نیز، یک دوره ریاست هیئت کونگ فو استان کردستان را بر عهده داشته است.

پیش از این انتصاب فرزام بیدارپور سرپرستی هیئت تیراندازی با کمان استان کردستان را بر عهده داشت که با استعفای وی از این سمت، هیئت تیراندازی با کمان استان کردستان از مهرماه 92 بدون سرپرست اداره شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon