ایراندوست: از اولادی هیچ حاشیه‌ای ندیدیم

ایراندوست: از اولادی هیچ حاشیه‌ای ندیدیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با تأکید براینکه وقتی بازیکن داخل زمین نیست، چطور می‌تواند داخل زمین حاشیه داشته باشد؟، گفت که هیچ حاشیه‌ای از مهرداد اولادی ندیده است.

نصرت ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازی‌های چهارجانبه جام شهدا و چهارمی ملوان در این مسابقات اظهار داشت: ارزش کار ملوان شرکت در این بازی‌ها بود. به لحاظ فنی هم این مسابقات کمک زیادی به ما کرد تا آماده مسابقات لیگ برتر شویم.

وی در مورد اینکه ملوان می‌تواند نتایج خوب سال گذشته‌اش با دراگان اسکوچیچ را تکرار کند، تصریح کرد: ما به خودمان فکر می‌کنیم که قرار است چه کاری انجام دهیم. تمام تلاش‌مان این است که تیم خوبی داشته باشیم و ملوان بتواند با تمام وجود بازی کند تا دل مردم انزلی شاد شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص اینکه محجوب مالک این باشگاه اعلام کرده که ملوان امسال به دنبال رتبه پنجمی در لیگ برتر است، گفت: همه تلاش‌مان این است که بازی‌های خوبی در مسابقات لیگ به نمایش بگذاریم تا انزلی‌چی‌ها را خوشحال کنیم. امسال مسئولان باشگاه هر بازیکنی را خواستم جذب کردند و می‌توانیم با خیال راحت‌تر به مسابقات فکر کنیم.

ایراندوست درباره حاشیه‌هایی که مهرداد اولادی در بازی با استقلال داشت، عنوان کرد: ما از اولادی هیچ حاشیه‌ای ندیدیم. او در بازی با پیکان 90 دقیقه بازی کرد و در بازی با استقلال هم روی نیمکت نشسته بود. وقتی بازیکن داخل زمین نیست، چطور می‌تواند داخل زمین حاشیه داشته باشد؟!

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon