محرومیت سوارز در رده باشگاهی لغو می‌شود


محرومیت سوارز در رده باشگاهی لغو می‌شود

خبرگزاری تسنیم: یک منبع در دادگاه عالی ورزش از احتمال بخشش بخشی از مجازات سنگین تحمیل شده به مهاجم تیم ملی اروگوئه از سوی کمیته انضباطی فیفا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دادگاه عالی ورزش (CAS) ممکن است محرومیت لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای تیم بارسلونا را کاهش دهد. این خبر را فردی در نهاد حل اختلاف میان ورزشکاران و سازمان‌های ورزشی سراسر دنیا اعلام کرد و از احتمال لغو برخی از محرومیت‌های اعمال شده سوارز و البته پا برجا ماندن محرومیت 9 جلسه‌ای او از بازی‌های ملی گفت.

این فرد که نامش فاش نشده به رسانه‌های انگلیسی گفت: حالا که این پرونده به CAS ارجاع داده شده، احتمال اینکه مجازات در نظر گرفته شده برای سوارز کاهش پیدا کند بسیار زیاد است. احتمالاً این محرومیت در رده‌باشگاهی و بازی برای بارسلونا لغو خواهد شد اما در رده ملی پابرجا می‌ماند.

سوارز 27 ساله به خاطر گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی مدافع ایتالیا در جریان دیدار این تیم و اروگوئه در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2014 نه تنها از 9 بازی ملی که از تمام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال به مدت چهار ماه محروم شد.

هم اتحادیه فوتبال اروگوئه و هم بارسلونا پیش از ارجاع پرونده سوارز به CAS از کمیته انضباطی فیفا خواسته بودند که در تصمیم خود تجدید نظر کنند اما اعتراض آنها مورد قبول واقع نشد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon