رسانه‌های غربی مصداق "تعمیه" هستند

رسانه‌های غربی مصداق "تعمیه" هستند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه در رسانه‌های غربی وجود دارد مصداق "تعمیه" است تا مردم را کور کنند و ضمن گرفتن فهم اصلی و روشنگر آنها، تفکر اشتباه را میان مردم قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله حسن ممدوحی در دیدار مدیر خبرگزاری تسنیم در استان کرمانشاه با وی با ابراز رضایت از فعالیت خبرگزاری تسنیم در مدت فعالیت خود اظهار کرد: منابع خبری، استفاده از خبرنگاران متخصص و آگاه به مسائل سیاسی، در کنار بیان مطالبی که موجبات رشد صحیح سیاسی و فرهنگی جامعه را به وجود می‌آورد زمینه‌های موفقیت یک رسانه را فراهم می‌کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با توصیه به خبرگزاری تسنیم برای استفاده از نیروهای حزب‌اللهی تصریح کرد: آنچه در رسانه‌های غربی وجود دارد مصداق "تعمیه" است تا مردم را کور کنند و ضمن گرفتن فهم اصلی و روشنگر آنها، تفکر اشتباه را در میان مردم قرار دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نقد سازنده را درمانی بر دردهای استان کرمانشاه دانست و افزود: اگر سیاسیون دنباله‌روی مقام معظم رهبری باشند، از اشتباه سیاسی دور خواهند بود.

مدیر خبرگزاری تسنیم در استان کرمانشاه نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دفتر گفت: یکی از سیاست‌های کاری تسنیم خودداری از تمرکزگرایی است و بر این اساس دفاتر این خبرگزاری در استان‌ها به جایگاه مناسبی در سهم رسانه‌ای رسیده‌اند.

سجاد سلیمانی فعالیت با محوریت بیداری اسلامی، استفاده از نیروهای متعهد، فاصله گرفتن از حاشیه‌های متداول در استان کرمانشاه و تلاش برای تقویت جبهه مؤمن را از رئوس کاری دفتر خبرگزاری تسنیم در استان کرمانشاه بیان کرد.

گفت‌وگوی تفصیلی خبرگزاری تسنیمبا آیت‌الله ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon