اصول فنی در جانمایی مسکن مهر ملایر رعایت نشده است


اصول فنی در جانمایی مسکن مهر ملایر رعایت نشده است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت آبفای همدان با اشاره به اینکه اصول فنی در جانمایی مسکن مهر ملایر رعایت نشده، گفت: به علت قرار گرفتن مسکن مهر در نقاط مرتفع شهر آبرسانی به این مساکن هزینه بر و دشوار بوده و نیاز است تا اعتبار ویژه ای برای آن تخصیص گیرد.

سید هادی حسینی بیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درهمدان، با اشاره به اینکه بحران آب در استان جدی است، اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا مصرف آب در استان افزایش یافته از این در صورت مشاهده کسانی که آب را هدر داده و به صورت غیرضروری مصرف می کنند با آنها برخورد می شود.

وی درباره آخرین وضعیت تأمین آب در شهرستان های استان نیز گفت: در شهرستان همدان چهار حلقه چاه به سایر چاه های تأمین کننده آب استان افزوده شده و به زودی هفت حلقه چاه جدید نیز در این شهرستان حفر می شود.

حسینی بیدار افزود: سیستم های کنترل توزیع آب، مهندسی مجدد، مدیریت و کنترل فشار و پمپ های رزرو در شهرستان همدان به کار گرفته شده تا در تأمین آب مشترکین در این شهرستان دچار بحران نشویم.

وی از حفر چهار حلقه چاه جدید در شهرستان ملایر برای تأمین آب خبر داد و گفت: برای انتقال آب این چاه ها به مشترکان نزدیک به دو هزار و 500 متر لوله گذاری شده و با حفر این چاه ها 118 لیتر بر ثانیه به تامین آب شهرستان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه برای حفر و انتقال آب این چاه ها دو میلیارد و 500 میلیون تومان به پیمانکار بدهکار هستیم، گفت: با این اقدامات شهرستان ملایر نیز در تامین آب مشکلی در تابستان ندارد.

وی با اشاره به اینکه اصول فنی در جانمایی مسکن مهر ملایر رعایت نشده است، گفت: به علت قرار گرفتن مسکن مهر در نقاط مرتفع شهر آبرسانی به این مساکن هزینه بر و دشوار بوده و نیاز است تا اعتبار ویژه ای برای تأمین آب مسکن مهر ملایر تخصیص داده شود.

حسینی بیدار با اشاره به اینکه برای آبرسانی به مسکن مهر ملایر باید خطوط برگشت مخازن و تجهیزات ایستگاه پمپاژ فراهم شود، اظهار کرد: برای آبرسانی به این نقاط به پنج میلیارد و 500 میلیون تومان نیاز است.

وی با بیان اینکه پنج پیمانکار در حال اجرای پروژه های فاضلاب شهرستان ملایر هستند، گفت: به تازگی سه پیمانکار جدید نیز به این تعداد اضافه شده که میزان مبلغ پیمانکاران برای کار در زمینه فاضلاب دو میلیارد و 300 میلیون تومان است.

حسینی بیدار درباره وضعیت تأمین آب در شهرستان بهار نیز گفت: یک حلقه چاه جدید حفر و سه حلقه چاه برای تامین آب شهرستان اجاره شده است، همچنین اقدامات لازم برای حفاری یک حلقه چاه جدید در شهر لالجین نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon