جنایات رژیم صهیونیستی با سکوت مدعیان حقوق بشر دو چندان شده است‌


جنایات رژیم صهیونیستی با سکوت مدعیان حقوق بشر دو چندان شده است‌

خبرگزاری تسنیم: استاندار بوشهر گفت: اندوه‌بارتر از جنایات رژیم اشغالگر قدس، سکوت آزاردهنده مدعیان حقوق بشر است که شرافت و حرمت انسانیت را پایمال زیاده‌خواهی و لابی‌هایشان می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی سالاری در پیامی با بیان اینکه این روزها نوار غزه نوار خون است اظهار کرد: خون کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین که دل سپرده حریت و آزادگی‌اند، در جای جای غزه دل هر انسان را بدرد می‌آورد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی، طی حملات بشرستیزانه‌اش، کودکان و خردسالان بی‌دفاع را با موشک‌هایش چنان هدف قرار می‌دهد که آدمی را به تعجب وامی‌دارد که اینها چگونه خود را انسان می‌نامند.

استاندار بوشهر از سکوت و خاموش بودن مدعیان حقوق بشر انتقاد کرد و گفت: اندوه‌بارتر از این، سکوت آزاردهنده مدعیان حقوق بشر است که شرافت و حرمت انسانیت را پایمال زیاده‌خواهی و لابی‌هایشان می‌کنند.

سالاری افزود: اما در کشور عزیز اسلامی‌مان ایران و طبق سفارش رهبر معظم انقلاب(مد ظله‌العالی)، هرگز اصول انسان‌دوستیمان را فدای چیز دیگری نمی‌کنیم و کمای تمام سال‌های پس از انقلاب، روز قدس را برای همدردی با روزهای خونین فلسطین عزیز و قدس مقدس، گرد هم می‌آییم تا ندای مظلومانه مردم محصور غزه را به گوش فلک رسانیم.

وی تاکید کرد: شکی نیست که مردم حق‌جوی و دردمند بوشهر نیز در روز جهانی قدس، میدان حق علیه باطل را مملو از فریادهای بلند خود خواهند کرد. اما اینجانب نیز ضمن شرکت در این راهپیمایی بزرگ و جهانی، از تمام آحاد مردم استان دعوت می‌کنم تا در این روز همراهی و همدردی خود با مردم مظلوم فلسطین را به منصه ظهور بگذارند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon