نسل‌کشی غزه در سایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر انجام می‌شود


نسل‌کشی غزه در سایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تهاجم گسترده رژیم صهیونیستی به غزه و نسل کشی مسلمانان نمونه کامل نقض حقوق بشر است که در سایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان ملل صورت می گیرد.

امید کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس را، نشانه ادای تکلیف آنها در برابر آزادگان جهان عنوان و اظهار کرد: بر هر مسلمانی واجب است که برای حمایت از اسلام و قرآن و اثبات برادر بودن مسلمانان جهان با یکدیگر، در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند.

وی گفت: امروز که دشمنان اسلام با تمام نیرو و قوای خود از اسرائیل غاضب برای نابودی کشوری که نخستین قبله اسلام در آنجاست، تلاش می کنند وظیفه دینی و شرعی هر مسلمانی است که با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار و نفرت خود را از جنایت های این رژیم غاضب نشان دهند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد تصریح کرد: امروز قدس شریف به عنوان شاهرگ حیات مسلمانان جهان در خطر نابودی کامل و تسلط کفار بر نخستین قبله مسلمانان جهان است.

وی گفت: تهاجم گسترده رژیم صهیونیستی به غزه و نسل کشی مسلمانان نمونه کامل نقض حقوق بشر است که در سایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان ملل صورت می گیرد.

کریمیان با انتقاد شدید از سکوت معنا دار مجامع بین الملی و کشورهای مسلمان حوزه خلیج فارس، آن را فرصتی ارزشمند برای نقشه های شوم و پلید خاخام های صهیونیستی دانست و افزود: جنایات گروهک تکفیری در کشورهای مسلمان عراق، سوریه و افغانستان برنامه ای طراحی شده از سوی استکبار جهانی به منظور سرپوش گذاشتن و به سکوت بردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی است.

وی با اشاره به اقدامات گروهک تروریستی داعش در سوریه، تصریح کرد: طی چند ماه گذشته منطقه کردنشین کوبانی در شمال سوریه توسط گروهک داعش در محاصره به سر می برند و امکان هرگونه خدمت رسانی و ارسال کمک های انسانی به این منطقه داده نمی شود.

وی افزود: وضعیت در این مناطق به حدی بحرانی است که داعش گردان های زنان مسلح را تشکیل داده ولی جنایت های اسرائیل غاضب در غزه سبب به سکوت رفتن این جنایت های وحشیانه شده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد با بیان اینکه مناطق کردنشین سوریه نیز همانند مردم بی دفاع غزه مسلمان هستند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس روز اعلام انزجار از اقدامات تروریستی داعش در سوریه و عراق بوده و ملت شریف ایران حمایت قاطع خود را از مردم بی دفاع و بی گناه روستاهای کردنشین قامیشلو در سوریه و عراق اعلام می دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon