سفیر اسرائیل در قاهره خاک مصر را از طریق اردن ترک کرد

سفیر اسرائیل در قاهره خاک مصر را از طریق اردن ترک کرد

خبرگزاری تسنیم: منابع خبری مصری اعلام کردند: با توقف کامل پروازهای شرکت هواپیمایی ایرسینای مصر به مقصد تل آویو سفیر اسرائیل در قاهره برای بازگشت به تل اویو ناگزیر به پرواز به سمت اردن شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الشرق الاوسط؛ منابع آگاه در خطوط هواپیمایی مصر "سینا ایر" از صبح امروز 5 شنبه تمام پروازهای خود را به مقصد تل آویو تا اطلاع ثانونی متوقف کرد.

این منابع خبری مصری افزودند: مقامات شرکت های پروازی مصر بدون اعلام قبلی به مسافران خود این پروازها را به تل آویو متوقف کرده اند، از این رو بسیاری از مسافران در فرودگاه قاهره و در دیگر فرودگاه‌های شهرهای بزرگ مصر سرگردان شدند.

یکی از مسافران پرواز امروز هواپیماهای مصری  به مقصد فرودگاه بن گوریون تل آویو حاییم کورن سفیر اسرائیل در قاهره بود که وی نیز ناگزیر شدن به منظور ترک قاهره از پرواز مصر به اردن استفاده کند تا از اردن با پروازی به تل آویو عزیمت کند.

به گفته منابع آگاه مصری حاییم کورن مسافر پرواز شماره 054 هواپیمایی سینا ایر بود، گفته می شود سفیر اسرائیل به اتفاق 9 تن از کادر سفارت به منظور سپری کردن تعطیلات آخر هفته مصر را به مقصد تل آویو ترک کردند.

براساس جدول پروازی خطوط هواپیمایی سینا ایر مصر این هواپیمایی در هر هفته 4 پرواز از قاهره به تل آویو داشته و متقابلاً هم شرکت العال اسرائیل هم پروازهای خود به مقصد قاهره را از دو سال قبل به دلیل کمی مسافران به مقصد قاهره متوقف کرده بود.

انتهای پیام /ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان