بازداشت سربازان اسرائیلی به دلیل افشای خسارت‌های جنگ غزه

بازداشت سربازان اسرائیلی به دلیل افشای خسارت‌های جنگ غزه

خبرگزاری تسنیم: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعدادی از سربازان و غیر نظامیان را به دلیل آنکه شمار کشته‌ها و زخمی‌های جنگ غزه را از طریق سایت‌های اجتماعی افشا کرده بودند، بازداشت کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، با گذشت یک هفته از آغاز جنگ زمینی ارتش رژیم صهیونیستی با حماس در غزه، دستکم 32 نظامی اسرائیل به قتل رسیده اند.

برخی اسرائیلی ها نیز اعلام کردند که پیش از ابلاغ رسمی به آنها درباره کشته شدن خویشاوندان خود در جنگ غزه، از طریق سایت «واتس آپ» از خبر کشته شدن نزدیکان خود مطلع شده بودند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در راستای جلوگیری از درز اطلاعات واقعی درباره میزان های خسارت های ارتش در جنگ غزه، تلفن های همراه سربازان را مصادره کرده است.

ارتش همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که تعدادی از سربازان را بازداشت کرده است زیرا اطلاع دادن به خانواده سرباز یا افسری که در عملیات کشته شده است در این لحظه خطرناک واقعا برای ارتش حساس است.

از سوی دیگر گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کردند: مبارزان قسام با نفوذ به پشت جبهه نیروهای رژیم اسرائیل در شرق منطقه التفاح در نوار غزه، هشت نفر از این نیروها را کشتند.

این گردان‌ها افزودند: در این عملیات همچنین یک نفربر ارتش رژیم اسرائیل منهدم شد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت