حمله حامیان فلسطین به بازیکنان یک تیم فوتبال اسرائیلی در اتریش

حمله حامیان فلسطین به بازیکنان یک تیم فوتبال اسرائیلی در اتریش

خبرگزاری تسنیم: در یک دیدار تدارکاتی دوستانه فوتبال میان یک تیم نماینده رژِیم اشغالگر قدس با یک تیم فرانسه در اتریش بازیکنان اسرائیلی در زمین چمن مورد حمله تماشاگران حامیان فلسطین قرار گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، به نقل از روزنامه "تاگس شاو" آلمان، یک بازی تدارکاتی و دوستانه تیم فوتبال "مکابی حیفا" از باشگاه های فوتبال اسرائیل در کشور اتریش با تیم فوتبال "لیل" فرانسه شب گذشته متوقف شد.

شش دقیقه قبل از پایان بازی این دو تیم تقریبا بیست تماشاگر که پرچم های فلسطین را در دست داشتند روی زمین چمن هجوم آوردند و با بازیکنان اسرائیلی به زد و خورد پرداختند. بر اساس تصاویر ضبط شده تعداد زیادی از بازیکنان تیم فوتبال اسرائیلی مورد حمله قرار گرفتند که البته بر اساس اطلاعات پلیس هیچ دستگیری وجود نداشت.

تیم فوتبال " مکابی حیفا" پس از آن در برابر یک روزنامه صهیونیستی گفت که این باشگاه به رواداری و همزیستی اعتقاد دارد. ما خشونتی که علیه ما به کار برده شده است را محکوم می کنیم. این امر به دلیل ورزش یا فوتبال اتفاق نیافتاد بلکه به این دلیل رخ داد که ما تیمی به نمایندگی از طرف اسرائیل بودیم.

"ورنر فایمن"، صدر اعظم اتریش به این رویداد ضد اسرائیلی در این بازی فوتبال در کشورش با خشم واکنش نشان داد و در این باره اظهار داشت که مهمانانی که در اتریش اقامت دارند این حق را دارند که در امنیت به سر ببرند غیر وابسته به اینکه چه اصالت و وابستگی مذهبی دارند.

وی افزود: اتریش حامی رفتار محترمانه متقابل همه مذاهب با یکدیگر است. حمله به ورزشکارانی که آموزش های پیش فصل خود را در اتریش می گذراندند کاملا غیر قابل تحمل است. اتریش حامی همزیستی مسالمت آمیز همه ادیان است و این امر باید در آینده هم این گونه باشد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان