صهیونیسم رسانه‌ای درصدد ایجاد شکاف میان امت اسلامی است

صهیونیسم رسانه‌ای درصدد ایجاد شکاف میان امت اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آباد غرب گفت: صهیونیسم رسانه‌ای با هجمه به ارزش‌های اسلامی و مقدسات مسلمانان و ترویج بی‌بند و باری درصدد ایجاد شکاف میان جوامع اسلامی است.

سرهنگ افشار محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلام‌آباد غرب، با بیان اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، اظهار کرد: روز قدس، روز دادخواهی تمام وجدان‌های بیدار و انسان‌های پاک بوده و روزی است که منادیان حق طلبی در مقابل ظالمان خونریز فریاد آزادیخواهی سر می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آباد غرب بیان کرد: بایکوت خبری که از سوی رسانه‌های غربی صورت گرفته است اجازه نمی‌دهد گوشه‌ای از اخبار جنایات رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان برسد و ماهیت این کشورها را بیش از پیش برای همگان آشکار کرد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: تسخیر ناعادلانه رسانه‌های دنیا در دستان لابی صهیونیسم سبب شده که این رژیم هرگونه‌ بخواهد اخبار و تحلیل‌ها را به سود خود تعبیر و تغییر بدهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آباد غرب گفت: صهیونیسم رسانه‌ای در حال ایجاد شکاف بین امت اسلامی است و با هجمه به ارزش‌های اسلامی و مقدسات مسلانان درصدد قبح‌زدایی از ناهنجاری‌ها و ترویج بی‌بند و باری در میان جوامع اسلامی است.

سرهنگ محمدی بیان کرد: رسانه‌های صهیونیست و رسانه‌هایی که تحت لابی صهیونیستی اداره می‌شود امروز در حال منحرف کردن افکار عمومی جهان از کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین هستند و حمایت جانبدارانه آنها از کشتار شنیع فلسطینیان موجب مبرهن شدن تزویر آنها شده و رسوایی بزرگی برای مدعیان حقوق بشر و در راس آنها آمریکا به بار آورده است.

محمدی بیان کرد: روز قدس روز جهانی اسلام است و در حالی که تمام د‌های مسلمین در آخرین جمعه رمضان از نور الهی سرشار است، یکصدا و یکدل فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهیم داد و امسال که رمضان خونین غزه نام گرفته است به خون خواهی از کودکان بی‌دفاع غزه در مراسم روز قدس شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon