آغاز محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس از امشب در اصفهان


آغاز محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس از امشب در اصفهان

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس از ساعت ۲۴ امشب در مسیر هشت گانه راهپیمائی دشمن شکن قدس در اصفهان آغاز می‌شود.

سرهنگ حسین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر کشور، امسال هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در اصفهان راهپیمائی عظیم روز جهانی قدس برگزار می‌شود و به همین منظور محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مسیر حرکت راهپیمایان اعمال می‌شود.

وی افزود: محدودیت تردد و توقف خودروها در مسیرهای منتهی به میدان امام (ره) از ساعات پایانی امشب در اصفهان آغاز می‌شود و تا ساعاتی پس از برگزاری آئین راهپیمائی و نماز جمعه در میدان امام ادامه دارد.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پلیس راهور از ساکنان خیابان‌های حافظ، استانداری، سپه و نشاط درخواست می‌کند از ساعت 24 امشب خودروهای خود را از این محدوده خارج و یا به پارکینگ هدایت کنند.

وی گفت: در صورتی که خودروهائی در مسیرهای راهپیمائی روز جهانی قدس به ویژه خیابان‌های منتهی به میدان امام (ره) توقف کرده باشند، با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه محدودیت تردد خودروها هم از ساعت 9 صبح فردا 3 مرداد در خیابان‌های منتهی به میدان امام (ره) اصفهان اعمال می‌شود، خاطر نشان کرد: محدوده حرکت راهپیمایان در خیابان‌های حافظ، استانداری، سپه و نشاط برای تردد خودروها فردا به طور کامل مسدود می‌شود تا با هیچ گونه توقف خودرو و سد معبر در مسیر راهپیمائی روز قدس روبه رو نشویم.

وی بیان کرد: محدودیت تردد و توقف خودروها فردا تا پایان مراسم راهپیمائی و نماز جمعه در میدان امام ادامه می‌یابد تا با همکاری همیشگی مردم اصفهان بتوانیم نظم خوبی را در راهپیمائی روز جهانی قدس برقرار کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه برای راهپیمایان ایجاد نشود. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon