سازمان بازرسی به باشگاه استقلال ورود می‌کند؟

سازمان بازرسی به باشگاه استقلال ورود می‌کند؟

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که اگر استقلال بیش از سقف تعیین شده هزینه کند، سازمان بازرسی به حساب‌های این باشگاه ورود پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال لیست مبلغ قرارداد بازیکنان خود را در حالی منتشر کرد که در آن رقم قرارداد کادر فنی، پزشکی و ... مشخص نشده بود. مجموع مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال 14 میلیارد شده و این در حالی است که بودجه باشگاه استقلال از سوی سازمان لیگ 15 میلیارد تومان تعیین شده است و با احتساب قرارداد کادرفنی این رقم بیش از حد تعیین شده خواهد شد.

غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به این مسئله اظهار داشت: با توجه به اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه دولتی است، اگر بیشتر از سقف هزینه کند، سازمان بازرسی به این موضوع ورود پیدا می‌کند.

 بهروان درباره اینکه اعلام شده بود هر تیمی با شرط درآمدزایی قابل افشا می‌تواند از سقف تعیین شده هزینه کند، گفت: چنین چیزی شامل تیم‌ها نمی‌شود و برای نخستین بار است که از زبان شما می‌شنوم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: سقفی که برای باشگاه‌ها تعیین کردیم، شامل هزینه‌ قرارداد بازیکنان، کادر فنی، پزشکی، فیزیوتراپ و هزینه‌های باشگاه می‌شود و تنها هزینه آکادمی باشگاه شامل سقف نمی‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon