دارایی: ملت ایران دست از آرمان مردم فلسطین برنمی دارد


دارایی: ملت ایران دست از آرمان مردم فلسطین برنمی دارد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: ملت شریف ایران اسلامی هیچ‌گاه دست از آرمان ملت فلسطین برنمی دارد.

صید عیسی دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار کرد: روز قدس روزی است که به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شده است.

وی افزود: مردم شهیدپرور و ولایت مدار ما هر ساله در روز قدس سنگ تمام گذاشتند و با زبان روزه به خیابان‌ها آمدند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اضافه کرد: مناطق گرمسیر و مردم دیگر نقاط کشور در راهپیمایی شرکت کردند و حمایا خودشان مردم فلسطین اعلام کردند.

حمایت آمریکا و انگلیس از جنایات رژیم صهیونیستی

وی تصریح کرد: امسال با توجه به اتفاقاتی که در کشورهای اسلامی رخ داده راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار حساس است و همه باید در این همایش شرکت کنیم.

دارایی با اشاره به حملات وحشیانه به غزه گفت: رژیم صهیونیستی به خیال آنکه می‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند عملیات بزرگی را از می‌ن، هوا و دریا علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین آغاز کرده است و مردم غزه را به خاک و خون کشید.

وی به قتل عام پیرمردان، پیرزنان، کودکان و زنان غزه اشاره کرد و افزود: متاسفانه کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برخی کشور‌ها مانند آمریکا و انگلیس نه تنها در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند بلکه حمایت علنی خود را از این رژیم اعلام کردند.

از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آییم

وی عنوان کرد: امروز بر همه ما واجب است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در جهت حمایت از مردم مظلوم غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

دارایی تاکید کرد: شرکت ما در این راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی می‌زند و پاسخ کوبنده‌ای به جنایاتش در غزه است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: ما چند وقتی است که در موضوع هسته‌ای با کشورهای 1+ 5 مذاکره می‌کنیم، آمریکا فکر نکند به واسطه این مذاکرات، ملت ایران از آرمان‌های خود کوتاه آمده‌اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت شریف ایران اسلامی هیچ‌گاه دست از آرمان ملت فلسطین برنمی دارد و امسال با تمام توان در راهپیمایی روز قدس حضور خواهد یافت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon