جهاد قهرمانانه مردم غزه آزادی قدس شریف را به دنبال دارد

جهاد قهرمانانه مردم غزه آزادی قدس شریف را به دنبال دارد

خبرگزاری تسنیم: مشاور مقام معظم رهبری در مشهد مقدس گفت: مردم غزه با جهاد قهرمانانه خود به آرزوی خود آزادی قدس شریف دست خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سرلشگر یحیی صفوی امشب در بازدید از برنامه تولیدی افطار صدا و سیمای خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام بزرگوار راحل با نگاهی الهی که داشتند جمعه آخر رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

مشاور مقام معظم رهبری افزود: امسال روز جهانی قدس در حالی برگزار می‌شود که ملت بزرگ ما با حضور میلیونی خود پیامی را به جامعه جهانی می‌فرستد و همه انسان‌های آزاداندیش و با روحیه در سراسر جهان و ملت‌های مسلمان با ملت ایران و امام بزرگوار یک صدا می‌شوند.

سرلشگر صفوی شرکت در این راهپیمایی بزرگ را حمایت از مظلومان فلسطین در کرانه غزه دانست که آماج حملات شیطان و گرگ صفتان صهیونیست قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: حضور مردم ایران در این راهپیمایی در روز قدس قوت قلبی برای مقاومت مردم فلسطین است.

سرلشگر صفوی ابراز امیدورای کرد این حمایت و حضور انسان دوستان جهان و ملت ایران در 80 شهر از کشورهای جهان روزی به 800 شهر در دنیا تبدیل شود.

وی حضور ملت ایران را تاثیرگذار بر رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی دانست و گفت: باید ملت فلسطین و مردم غزه برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات آزاد شرکت کنند.

سرلشگر صفوی تاکید کرد: مردم غزه با جهاد قهرمانانه خود به آرزوی خود آزادی قدس شریف دست خواهند یافت.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon