سکوت مدعیان حقوق‌بشر نسبت به کشتار مردم غزه ماهیت آن‌ها را آشکار کرد


سکوت مدعیان حقوق‌بشر نسبت به کشتار مردم غزه ماهیت آن‌ها را آشکار کرد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت شرم‌آور مجامع بین‌المللی و مدعیان روسیاه حقوق بشر درباره فجایع غزه ماهیت واقعی آنها را آشکار کرد.

سیدمحمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه اظهار کرد: آنچه در غزه در حال وقوع است مصداق عینی جنایت علیه بشریت است و سران رژیم کودک‌کش صهیونیست باید در دادگاه جنایات جنگی محاکمه شوند.

وی گفت: سکوت شرم‌آور مجامع بین‌المللی و مدعیان روسیاه حقوق بشر درباره فجایع غزه ماهیت واقعی آنها را آشکار کرد و اکنون جهانیان به خوبی می‌دانند نهادهای بین‌المللی و مدافعان دروغین حقوق بشر تنها زمانی لب به سخن می‌گشایند که منافع مستکبران در دنیا با تهدید مواجه شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی به قتل عام زنان و کودکان بی دفاع در غزه اشاره و تصریح کرد: مقاومت تنها را مقابله با رژیم جنایتکار صهیونیستی بوده و انتهای مسیر مقاومت بدون تردید آزادی قدس شریف است.

وی به سکوت برخی سران کشورهای اسلامی در قبال جنایات غزه اشاره کرد و گفت: سکوت خفت‌بار سران برخی کشورهای اسلامی درباره فجایع غزه در گستاخ شدن هرچه بیشتر صهیونیست‌ها بی تأثیر نیست ولی ملت‌های بیدار مسلمان فارغ از این رویکرد حکام خود امروز حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را فریاد می‌زنند.

بیاتیان با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نماد اتحاد، یک‌دلی و همبستگی امت اسلام است افزود: در این روز نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادگان جهان به صحنه می‌آیند و جنایات صهیونیست‌ها و حمایت مستکبران از غده سرطانی منطقه خاورمیانه را محکوم می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت ملت مسلمان ایران از ستمدیدگان عالم خاطرنشان کرد: حمایت از مظلوم، رویکرد همیشگی جمهوری اسلامی بوده و این رویکرد غیرقابل تغییر است و ملت قهرمان ایران به حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین تا رهایی آنها از چنگال جنایتکاران ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon