حدادی‌فر: کی‌روش تیم یکدستی را ساخته و بماند به سود ماست

حدادی‌فر: کی‌روش تیم یکدستی را ساخته و بماند به سود ماست

خبرگزاری تسنیم: بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد که در آستانه جام ملت‌های آسیا ماندن کی‌روش به سود فوتبال ماست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اینکه گفته می‌شد پرسپولیس، استقلال و چند تیم دیگر خواهان جذب قاسم حدادی‌فر هستند اما این بازیکن بار دیگر در ذوب‌آهن ماندنی شد و قراردادش را تمدید کرد. بازیکن ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن که اکنون جزو بازیکنان باتجربه این تیم محسوب می‌شود در این خصوص می‌گوید که اولویتش ماندن در این تیم اصفهانی بوده و به همین دلیل به دیگر پیشنهادهایش پاسخ مثبت نداده است.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیشنهادهایش در فصل نقل‌وانتقالات، تمدید قراردادش با ذوب‌آهن، وضعیت این تیم، نمایش تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل و ماندن یا رفتن کی‌روش صحبت کرده است.

تسنیم: قبل از تمدید قراردادت با ذوب‌آهن چند پیشنهاد داشتی که در بین آنها نام پرسپولیس و استقلال هم دیده می‌شد. چرا با وجود این پیشنهادها دوباره در ذوب‌آهن ماندنی شدی؟

باید از تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادند تشکر کنم. تیم‌های زیادی بودند که به من لطف داشتند و پیشنهادهای‌شان را مطرح کردند اما اولویتم ماندن در تیم ذوب‌آهن بود. در مذاکراتم شرایطی هم گذاشته بودم که مورد موافقت مدیرعامل محترم باشگاه ذوب‌آهن قرار گرفت تا یک فصل دیگر در این تیم بمانم.

تسنیم: دوست نداشتی بازی در تیم‌های بزرگ پایتخت را تجربه کنی؟

مسلماً هر بازیکنی دوست دارد که در تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال بازی کند اما این را هم در نظر بگیرید که من از تیم ذوب‌آهن به تیم ملی رسیدم و به جام جهانی رفتم.

تسنیم: البته با توجه به اینکه کاپیتان ذوب‌آهن هستی و به نوعی سمبل این تیم محسوب می‌شوی جدایی‌ات هم سخت بود. درست است؟

من از کودکی در باشگاه ذوب‌آهن بوده‌ام و این تیم را دوست دارم. دوست داشتم در این تیم بمانم و امیدوارم بتوانیم با ذوب‌آهن دوباره موفقیت کسب کنیم و به شرایط خوب قبل بازگردیم.

تسنیم: اکنون وضعیت تیم‌تان با کادرفنی و بازیکنان جدید چگونه شده است؟

تیم این فصل ما خیلی جوان شده و بازیکنان جدید زیادی به تیم اضافه شده‌اند. بیشتر بازیکنان فصل گذشته هم از ذوب‌آهن جدا شده‌اند و اکنون تیم ما به فرصت نیاز دارد تا بازیکنان با یکدگیر هماهنگ شوند. امسال تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم. شرایط به گونه‌ای بود که مدیریت و کادرفنی تشخیص دادند تیم به این صورت تغییر کند و امیدوارم تغییرات نتیجه بدهد.

تسنیم:کمی از جام جهانی دور شده‌ایم اما اکنون اگر بخواهی درباره عملکرد تیم ملی صحبت کنی، به نظرت شرایط ایران در جام جهانی چگونه بود؟

تیم ملی در برزیل با شجاعت و غیرت بازی کرد و توانستیم نظر دنیا را نسبت به خودمان عوض کنیم. شرایط تیم ملی به جز بازی آخر برابر بوسنی‌وهرزگوین  بسیار خوب بود و ما بازی‌های خوبی برابر نیجریه و آرژانتین انجام دادیم. به نظرم توانستیم در جام جهانی آبروداری کنیم.

تسنیم: و البته نام ایران هم در بازی با آرژانتین به سر زبان‌ها افتاد.

ایران در بازی برابر آرژانتین با شجاعت و غیرت بالایی بازی کرد و واقعاً عملکردمان خوب بود. شانس پیروز شدن هم داشتیم و اگر پنالتی روی اشکان گرفته می‌شد می‌توانستیم آرژانتین را شکست دهیم.

تسنیم: تیم ملی در این جام جهانی شایسته صعود از گروهش بود؟

ما تلاش‌مان را انجام دادیم اما قسمت نبود که در این جام جهانی از گروه‌مان صعود کنیم. امیدوارم در آینده موفق شویم.

تسنیم: به عنوان بازیکن تیم ملی موافق ماندن کی‌روش در ایران هستی؟

آقای کی‌روش در سه سال گذشته زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده و تیم خوب و یکدستی را درست کرده است. ماندن یا رفتن او به نظر مسئولان بستگی دارد و امیدوارم هر اتفاقی که به نفع فوتبال ایران است، رخ دهد.

تسنیم: با توجه به اینکه در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم، چه تصمیمی به نفع فوتبال ایران است؟

زمان تا شروع جام ملت‌های آسیا بسیار کم است و ماندن کی‌روش خیلی می‌تواند به سود ما باشد. باید تیم خوبی را روانه این مسابقات کنیم و امیدوارم اتفاقاتی که رخ می‌دهد به صلاح تیم ملی باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon