عملیات موفق ارتش سوریه علیه داعش در الرقه و الحسکه

عملیات موفق ارتش سوریه علیه داعش در الرقه و الحسکه

خبرگزاری تسنیم: منابع سوری از عملیات ارتش سوریه در الرقه، الحسکه و حومه دمشق علیه تروریست ها و هلاکت و زخمی کردن شماری از آنها خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه دام پرس، منابع نظامی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه مراکز تجمع وابسته به گروه های مسلح را در منطقه دوما در غوطه شرقی در حومه دمشق هدف قرار دادند.

از سوی دیگر ارتش سوریه در درگیری با تروریست های داعش در الرقه بیش از 60 نفر از آنها را به هلاکت رساند و بیش از صد نفر دیگر را زخمی کرد.

منابع سوری اعلام کردند: نیروهای امنیتی چهار نفر از تروریست ها که به دفتر حزب بعث در استان الحسکه حمله کرده بودند را کشتند.

در الرقه نیروهای ارتش سوریه مراکز داعش را با خمپاره هدف قرار دادند. منابع سوری اعلام کردند: اخبار مربوط به یورش تروریست های داعش به مقر لشکر 17 ارتش سوریه بی اساس است.

در ادلب ارتش و نیروهای مسلح در سمین ضمن حمله به مراکز تجمع گروه های مسلح تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.در الحسکه ارتش سوریه حمله تروریست ها به یک مرکز نظامی در جنوب این شهر را کشتند و ده ها نفر را زخمی کردند.

ارتش سوریه طی عملیاتی در حومه حمص تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

در دیرالزور ارتش سوریه در نزدیکی بوستان مرکزی در الجبیله مراکز تروریست ها را هدف قرار داد و برخی از سرکرده های آنها از جمله عدنان ثلاج را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه در مزاع خان الشیح،حوش العباسیه  در حومه دمشق ضمن حمله به مراکز تروریست ها با به هلاکت رساندن تعدادی از تروریست ها و زخمی کردن شماری دیگر ادوات متعلق به آنها را منهدم کرد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان