روز قدس، نماد استکبار ستیزی مسلمانان در مقابله با استکبار جهانی است


روز قدس، نماد استکبار ستیزی مسلمانان در مقابله با استکبار جهانی است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: روز قدس نماد حرکت استکبار ستیزی مسلمانان به ویژه ولایتمداران و خاصه سربازان روح‌الله و پیروان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

حسین اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آستانه‌اشرفیه ، در حاشیه برگزاری راهپیمایی این شهرستان با بیان اینکه نقش مردم در مبارزه با استکبار بسیار آشکار و مبرهن است، اظهار کرد: روز قدس نماد حرکت استکبار ستیزی مسلمانان به ویژه ولایتمداران و خاصه سربازان روح‌الله و پیروان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی مشروعیت و مقبولیت نظام را لازمه حکومت اسلامی عنوان کرد و افزود: نظام مقدس اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی و قانونی و برگرفته از دل مردم در مصاف با استکبار جهانی و سرنگونی رژیم کودک‌کش صهیونیستی به پا خواست.

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: امسال برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به این جنایات و به شهادت رسیدن شمار زیادی از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطینی به‌ویژه غزه قهرمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اسماعیلیان با اشاره به اینکه قدس به عنوان نخستین قبله مسلمانان از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: هم اکنون امکانات و مقدمات لازم برای حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان برای شرکت و حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم شده است.

وی با بیان اینکه وعده خداوند متعال در ارتباط با نابودی ظالمان قطعی است، خاطرنشان کرد: تکفیری‌های ملعون باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران بازوی آنها را قطع می‌کند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه، تروریست‌های داعش را سرناخن‌های استکبار عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حریم ولایت و اسلام از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند و در مقابل آنها با اقتدار می‌ایستند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon