جنایات غزه نتیجه دیپلماسی توحش آمریکا و غرب است


جنایات غزه نتیجه دیپلماسی توحش آمریکا و غرب است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه فلسطین و غزه در خاک و خون می‌غلطند، گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در ظاهر شعار حقوق بشر سر می‌دهند و چهره واقعی حقوق بشر غربی در غزه با کشتکار مردم بی‌دفاع نمایان است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با تقدیر از حضور پرشورمردم گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شده است.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل به آخرین لحظات عمر ننگین خود نزدیک می‌شود، افزود: غزه امروز با حمایت ملت‌های مسلمان خونی دوباره به جان گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها در غزه هیچ توجیهی ندارد، گفت: امروز جهان شاهد سکوت مرگ‌بار سازمان ملل در برابر کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع در غزه است.

آیت‌الله قربانی با تأکید بر اینکه به فرموده امام راحل فلسطین پاره تن اسلام است، تصریح کرد: مردم مسلمان و آزادی‌خواهی جهان ذره‌ای از خواسته خود برای نابودی اسرائیل و ازادسازی قدس عقب نمی‌نشینند.

وی با بیان اینکه مردم غزه در سرزمین خود زندانی شده‌اند، تأکید کرد: علما و روحانیون شیعه و سنی با روشنگری جنایات اسرائیل در غزه و تکفیری‌های داعش در منطقه چهره واقعی اسلام در ظلم‌ستیزی را به جهانیان بیش از پیش معرفی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به یاری پروردگار و در سایه بیداری اسلامی، تمام توطئه‌های استکبار جهانی و فرزند نامشروع آنها رژیم جعلی اسراییل به خودشان برمی گردد وعزت، افتخار و پیروزی نصیب ملتهای مسلمان ازجمله مردم مظلوم غزه می‌شود.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه فلسطینی‌ها در خاک و خون می‌غلطند، گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در ظاهر شعار حقوق بشر سرمی‌دهند و چهره واقعی حقوق بشر غربی در غزه با کشتکار مردم بی‌دفاع نمایان است.

وی جنایات غزه را لکه ننگ و سیاهی در کارنامه دولت‌های غربی و آمریکایی دانست و خاطرنشان کرد: دفاع از اسرائیلی‌ها برای کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین نابخشودنی و نشان‌دهنده دیپلماسی توحش غرب است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امیدواریم سران برخی کشورهای اسلامی از خواب غفلت بیدار شوند و مردم مظلوم فلسطین را نجات دهند، اظهار کرد: ادامه روند مقاومت و وحدت اسلامی راه نجات فلسطین است.

آیت‌الله قربانی تصریح کرد: با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس، پشت دشمنان اسلام به لرزه افتاد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon