سران برخی کشورهای عربی شریک جنایات صهیونیست‌ها هستند


سران برخی کشورهای عربی شریک جنایات صهیونیست‌ها هستند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه سران برخی کشورهای عربی شریک جنایات صهیونیست‌ها هستند، گفت: سران برخی کشورهای عربی که دم از اسلام و مسلمانی می‌زنند، برای جنایت‌های صهیونیست‌های غاصب کف می‌زنند.

ماموستا سیداحمد سجادی صبح امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس و راهپیمایی عظیم مردم ایران در حمایت از مردم بی دفاع غزه اظهار کرد: امروز راهپیمایی پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مشت سنگینی بر دهان یاوه گویان عالم و رژیم غاضب صهیونیستی خواهد زد.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب، گفت: روز قدس عرصه‌ای برای متحد شدن مسلمانان جهان علیه جنایات رژیم صیهونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه سروآباد تصریح‌ کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده در منطقه و حمایت همه جانبه استکبار جهانی و کشورهای عربی ‌و غربی از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی حضور در راهپیمایی امروز یک تکلیف شرعی محسوب می‌شود و با عنایت الهی مردم این مهم را درک کرده و پرشورتر از همیشه به صحنه آمده‌اند.

وی گفت: تنها کشوری که همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود، ایران اسلامی است، اما سران برخی کشورهای عربی که دم از اسلام و مسلمانی می زنند، برای جنایت‌های صهیونیست‌های غاصب کف می‌زنند.

ماموستا سجادی افزود: از طرفی آمریکای جهانخوار هم که خود را پاسدار حقوق بشر می داند و سازمان ملل که ادعای واهی برقراری صلح در جهان را دارد، امروز در برابر بزرگترین جنایت علیه بشریت و بزرگترین برهم زننده صلح جهانی یعنی اسرائیل غاصب و جنایتکار سکوت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی سران برخی کشورهای عربی و غربی از این بی آبرویی و نقض کامل حقوق بشر در فلسطین اشغالی حمایت می کنند، مسلمانان باید از خواب غفلت بیدار شده و از برادران و خواهران دینی خمود در فلسطین حمایت کنند.

امام جمعه سروآباد تصریح کرد: استکبار جهانی در سایه سکوت کشورهای عربی خائن مسلمانان را به فجیع ترین حالت ممکن شهید می کنند، عراق، سوریه و افغانستان را قتلگاه مسلمانان کرده و آنها را با برچسب کافر و با نام اسلام شهید می کنند و برای نابودی اسلام و ملت‌های مسلمان در تلاش هستند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon