غده سرطانی صهیونیسم با مقاومت امت اسلامی نابود می‌شود


غده سرطانی صهیونیسم با مقاومت امت اسلامی نابود می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: غده سرطانی صهیونیسم با مقاومت و پایداری امت اسلامی نابودشدنی و از بین رفتنی است.

مجید خدابخش در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: ما امروز بدترین شرایط جنایات و کشتارهای صهیونیسم در منطقه عزه و در برابر مردم بی دفاع این سرزمین را شاهد هستیم که راهپیمایی باشکوه امروز در سراسر عالم اسلام می تواند پایان بخش این جنایات بی رحمانه و نقطه قوت برای ملت آزاده فلسطین باشد.

وی ماهیت و نطفه چنین جنایاتی را روح غیرانسانی و ترویج برخی از تفکرات ضدانسانی دانست و بیان کرد: تا زمانی که غده سرطانی صهیونیسم در صحنه است محال است که امت اسلامی از تفرقه و نفاق دور باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تنها پاسخی که می تواند برای صهیونیسم آزاردهنده و کشتار آور باشد پیام امت های اسلامی در این روز بزرگ است که ملت اردبیل نیز با زبان روزه اما احساس مسئولیت در قبال مظلومان در صحنه حاضر شده و تلاششان بر این است تا به این جنایت ها پایان داده شود.

خدابخش از سازمان های جهانی و بین المللی و مجامع حامی حقوق بشر خواست تا سکوتشان را به خاطر این حضور گسترده بشکنند و در برابر زورگویی ها رژیم صهیونیستی پاسخی قاطع  و عملی بدهند.

نطفه صهیونیسم را با جنایت بسته اند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در حاشیه این راهپیمایی گفت: رژیم صهیونیست امروز در کمال سکوت کشورهای منطقه در عالم اسلام و جهان عرب به جنایات وحشتناک دست می زند اما هیچ حرکتی را در توقف این جنایت ها شاهد نیستیم.

حجت الاسلام محمدعلی قاصدی بیان کرد: نه تنها از این جنایات اعلام بیزاری نمی کنند بلکه با سکوتشان حامی و حمایت کننده این جنایت ها هستند در حالی که باید در برابر این جنایت ها با قوت و قدرت و با عناصر بازدارندگی حاضر شده و جلوی این بی رحمی ها را بگیرند.

وی  نطفه ناپاک صهیونیسم را با قتل و غارت و بی رحمی بسته اند و چنین ماهیتی تنها با پاسخ قاطع امت اسلامی و حفظ وحدت و یکپارچگی قابل برطرف شدن است.

رئیس شورای قضایی استان اربیل افزود: در روز قدس امت اسلامی ظرفیت خوبی را در دفاع از فلسطینی ها به وجود آوردند تا کسی به خود جرات تداوم چنین جنایت هایی را ندهد که به طور قطع ادامه این حرکت ها می تواند به نفع عالم اسلام باشد.

روز قدس روز احیای اسلام است

رئیس شورای شهر اردبیل نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در اردبیل در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل گفت: در حالی روز قدس و راهپیمایی آن را امروز با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب شاهد هستیم که تنها صدای حمایت از فلسطین از سرزمین ایران اسلامی بلند شده است.

حجت الاسلام محمدرضا سرداری با انتقاد از بی تفاوتی کشورهای منطقه و سازمان های جهانی در برابر جنایات 2 هفته اخیر صهیونسیم ها در غزه افزود: این جنایت های بی رحمانه حتی با حمایت و چراغ سبز آمریکا و برخی کشورهای منطقه اتفاق افتاده که به معنای واقعی این رویکرد در نوع خود قابل تامل است.

وی اظهار کرد: اتحاد امت اسلامی به معنای واقعی می تواند بساط صهیونیسم و گروه های انحرافی دیگری را که دست پرورده آمریکاست از منطقه برچیند و اجازه ندهد بیش از این توطئه در عالم اسلام شکل بگیرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon