سرانجام اسرائیل مرگ و خواری است


سرانجام اسرائیل مرگ و خواری است

خبرگزاری تسنیم: استاندار گیلان با بیان اینکه روز قدس فرصتی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از ارزش های والای انسانی است، گفت: سرانجام اسراییل و صهیونیست مرگ و خواری است.

محمدعلی نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که همواره ظلم‌ستیز هستند، اظهار کرد: سرانجام اسرائیلی‌ها مرگ،خواری و روسیاهی است.

وی با محکوم کردن کشتار زنان و کودکان بی‌گناه، تصریح کرد: امروز روز بیداری ملت‌های جهان در برابر اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین است.

استاندار گیلان گفت: مردم روزه‌دار ایران اسلامی با شرکت پرشور در راهپیمایی روزجهانی قدس، همدلی وهم‌صدایی خود ر ابرای حمایت از مردم مظلوم غزه به جهانیان نشان دادند.

نجفی با بیان اینکه مردم روزه‌دار گیلان همواره حضور پرشوری در صحنه‌های دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) دارند، تصریح کرد: گیلان سرزمین ولایت‌مداران است.

وی با بیان اینکه روز قدس فرصتی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از ارزش های والای انسانی است، گفت: سران استکبار جهانی بدانند که ملت انقلابی ایران اسلامی همواره پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه که مردم انقلابی این استان همگام با سایر مسلمانان جهان به ندای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، افزود: حضور کم‌نظیر و پرشور مردم گیلان حماسه‌ای ماندگار را رقم زد.

نجفی روز قدس را سبب بصیرت افزایی مسلمانان جهان دانست و گفت: جنایات اسراییل در این روز نمایان شده و خشم ملت‌ها به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon