ماموستا خدایی: قیام علیه جنایات صهیونیست‌ها تکلیف شرعی هر مسلمان است


ماموستا خدایی: قیام علیه جنایات صهیونیست‌ها تکلیف شرعی هر مسلمان است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سنندج با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: وظیفه شرعی هر مسلمانی است که علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قیام کند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی صبح امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه اظهار کرد: وظیفه شرعی هر مسلمانی است که علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قیام کند.

وی گفت: اتحاد جهان اسلام تنها راه مقابله با این رژیم جنایتکار است و مادامی که مسلمانان متحد نباشند صهیونیست‌ها به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهند.

امام جمعه سنندج با شرم‌آور خواندن سکوت مجامع حقوق بشری در قبال کشتار زنان و کودکان غزه تصریح کرد: سکوت خفت بار مدعیان دروغین حقوق بشر در قبال جنایات صهیونیست‌ها در غزه لکه ننگی است که تا ابد بر پیشانی این دروغگویان خواهد ماند.

وی گفت: مقاومت تنها راه به زانو درآوردن صهیونیست‌های غاصب است و مادامی که پرچم مقاومت در غزه برافراشته است صهیونیست‌ها و حامیانشان هیچ کاری از پیش نمی‌برند.

ماموستا خدایی شکست صهیونیست‌ها در جنگ غزه را حتمی دانست و گفت: شکست اشغالگران وعده خداوند قادر است و به یاری خداوند و در سایه وحدت جهان اسلام این شکست در آینده نزدیک رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon