آیت‌الله فاضل‌لنکرانی: جنایات رژیم صهیونیستی به فلسطین محدود نیست


آیت‌الله فاضل‌لنکرانی: جنایات رژیم صهیونیستی به فلسطین محدود نیست

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله فاضل لنکرانی با تاکید براینکه جنایات اسرائیل به فلسطین محدود نیست، گفت: داعش مولود اسرائیل است از همین رو حضور امسال تکلیف بوده و ما خوشحالیم که مردم ما این عبادت بزرگ را انجام می‌دهند و قطعا ثواب آن از روزه‌داری کمتر نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله جواد فاضل لنکرانی در حاشیه راهپیمایی روز  قدس در قم، اظهار کرد: حضور مردم در این راهپیمایی باشکوه یک حضور آگاهانه و مبتنی بر مبانی دینی و سیاسی است که امام آن را بنا نهاد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری تبلیغاتی نیست بلکه آگاهانه و از روی دینداری و حفظ آرمان ها است از همین رو مردم می دانند این حضور عبادی است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اظهار (ع) با تاکید براینکه هر قدمی که مسلمانان امروز بر می‌دارند بر اساس آیات قرآن سبب غیظ کفار می شود، تصریح‌کرد: امروز هر قدمی در راستای حمایت از مظلومان فلسطین برداشته می شود سبب غیظ کفار می‌شود و خدا ثواب و اجر آن را می دهد.

استاد سطوح حوزه علمیه با بیان اینکه حضور تک تک مردم در این جا موثر در تضعیف اسرائیل است، خاطرنشان کرد: این حضور آگاهانه انزجار مردم از جنایات اسرائیل را نشان می دهد که همه مردم ایران و آزادیخواهان جهان در دفاع از فلسطین کوتاهی نمی کنند.

وی با تاکید براینکه جنایات اسرائیل به فلسطین محدود نیست، تصریح کرد: داعش مولود اسرائیل است از همین رو حضور امسال تکلیف است و ما خوشحالیم که مردم و ما این عبادت بزرگ را انجام می دهند و قطعا ثواب آن از روزه داری کمتر نیست.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon