اسرائیل با شعار "مرگ بر صهیونیست" در روز قدس در گیلان بمباران شد


اسرائیل با شعار "مرگ بر صهیونیست" در روز قدس در گیلان بمباران شد

خبرگزاری تسنیم: مردم روزه‌دار و ولایتمدار گیلان با شعارهای " هم غزه هم لبنان، جانم فدای ایران" و مرگ بر اسرائیل" هویت پوشالی رژیم صهیونیستی را با خشم و نفرت بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، راهپیمایان گیلانی با حمل پارچه نوشته‌هایی با مضمون "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" بار دیگر  با خلق حماسه‌ای ماندگار در کارنامه انقلاب اسلامی، خشم خود را از جنایات اسرائیل در فلسطین اعلام کردند.

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در آتش خشم مردم ولایت‌مدار گیلان سوخت.

تعدادی از مادران شهدا نیز با در دست داشتن قاب عکس فرزند شهیدشان و با گام‌هایی استوار در بین راهپیمان جلوه خاصی به روز قدس مردم گیلان داده اند.

تجمع‌کنندگان شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، فلسطین فلسطین، آزادیت نزدیک است، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است"سرمی‌دهند.

تعدادی از راهپیمایان نیز با دست‌نوشته‌های "غزه همیشه زنده است" جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم گیلان با شعارهای استکبارستیزانه با زبان گیلکی، تالشی و ترکی آمریکا را شیطان بزرگ و اسرائیل را فرزند شوم و ملعون آمریکا خواندند.

خبرنگاران تسنیم از شهرستان‌های گیلان نیز گزارش می‌دهند که در برخی شهرها همچون پره‌سر، انزلی، رودبار، فومن، رودسر، لنگرود، آستارا، رودبار، تالش و لاهیجان به دلیل حضور پرشور مردم، مسیرهای راهپیمایی به کندی طی می‌شود.

روز قدس روز  نفرت ملت‌ها از اسراییل است

 فرماندار آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه سبب شود تا امسال مردم در راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور خود انزجار و نفرت خود را از رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کنند.

سیروس شفقی با بیان اینکه مردم ولایتمدار این شهرستان همزمان با سراسر کشور در این روز نداى آزادى قدس شریف علیه مستکبران را سر می‌دهند، افزود: روز جهانی قدس مختص ایران اسلامی نیست بلکه این روز در سراسر جهان توسط آزادی خواهان و مستضعفان جهان گرامی داشته می‌شود.

فرماندار آستارا با بیان اینکه روز قدس یکی از مهمترین یادگارهای امام خمینی (ره) است، گفت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی به تاسی از آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری هر ساله در این روز فریاد ضد استکباری و فریاد حمایت خود از قدس شریف را سر می‌دهند.

شفقی با تاکید بر اینکه تا آزادی کامل و رهایی  از چنگال رژیم منحوس اسرائیل صدای مظلومیت فلسطین را در روز قدس فریاد می‌زنیم،خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل "روز قدس یک روز جهانى است، روزى نیست که فقط اختصاصى به قدس داشته باشد روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است."

تشکیل جبهه رسانه‌ای مقاومت در گیلان

 رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و اطاع‌رسانی در بیان مظلومیت مردم فلسطین، اظهار کرد: امروز اکثر رسانه‌های دنیا اهم از خبرگزاری‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای در دست جریانات صهیونیست است.

روح الله جهاندیده افزود: 90 درصد از رسانه‌های آمریکا که بیشترین رسانه‌های دنیا  را در دست دارد که در دست سه درصد از یهودیان این کشور است.

رئیس بسیج رسانه گیلان  با بیان اینکه این امر سبب شده که در این شبکه‌ها با شگردهای رسانه‌ای دفاع مردم غزه از خود را یک نوع جنگ طلبی جلوه دهند،گفت: از آن طرف این شبکه‌های خبری جنایات رژیم صهیونیستی را دفاع از خود می‌نامند.

جهاندیده با بیان اینکه اگر تیترهای این رسانه‌ها را بخوانید مشاهده می‌کنید که می‌نویسند کشته‌های دوطرف  و یا اینکه یک سرباز اسرائیلی کشته شد، خاطرنشان کرد: در خبرهای آنها اشاره نمی‌شود که چند کودک در بیمارستان‌های غزه به شهادت رسیدند یا در شهرک شجائیه چه جنایتی رخ داد.

وی تاکید کرد: این امر می‌طلبد که رسانه‌های داخلی یک جبهه رسانه‌ای هماهنگ در دفاع و ارسال اخبار مظلومیت مردم فلسطین به دنیا داشته باشند.

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه‌های ما باید پا را فراتر گذاشته و وارد عرصه بین الملل شوند، افزود: باید تولید محتوایی داشته باشیم و اخبار ما باید کارکرد و پیام داشته باشد.

جهاندیده با بیان اینکه عکس‌های راهپیمایی روز قدس می‌توانند پیام رسان خوبی برای جهانیان باشند،گفت:با توجه به این که امسال مقابله با صهیونیست رسانه‌ای شعار روز قدس است باید به مبارزه با صهیونیسم رسانه‌ای  به یک راهبرد استراتژیک در رسانه‌ها تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های صهیونیست با مانور خبری در روز قدس بر خورد می‌کنند، خاطرنشان کرد: آنها سعی می‌کنند اخبار را به سمت خود تغییر دهند.

رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: وظیفه اصحاب رسانه استان و کشور این است که بتوانند این حقایق را به درستی و بی‌کم و کاست انتقال دهند.

روز قدس، روز اثبات حقانیت ملت فلسطین در عرصه بین‌المللی است‌

فرماندار شفت با اشاره ‌به اینکه خواستگاه قیام مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه در تداوم خط فکری انبیایی الهی است، گفت: راهپیمایی روز قدس، اثبات حقانیت ملت فلسطین در عرصه بین‌المللی است.

یونس محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شفت، با اشاره  به اینکه فلسفه روز جهانی قدس پاسداشت نخستین قبله‌گاه مسلمانان است، اظهار کرد:خواستگاه قیام مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه در تداوم خط فکری انبیایی الهی است.

وی روز قدس را متعلق به تمام مسلمانان جهان و نشات گرفته از تفکر ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) بیان کرد و افزود: راهپیمایی روز قدس، اثبات حقانیت ملت فلسطین در عرصه بین‌المللی است.

فرماندار شفت به حملات اخیر صهیونیستی‌ها در ماه مبارک رمضان به غزه اشاره کرد و  گفت: سکوت مجامع و سازمان‌های بین المللی قابل درک نیست.

محمودی، فلسفه روز جهانی قدس را پاسداشت نخستین قبله‌گاه مسلمانان دانست و افزود‌: خواستگاه قیام مردم فلسطین و انتفاضه در تداوم خط فکری انبیای الهی است.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی حضور پر شورتر از هر سال مردم را در این راهپیمایی نیاز است، تصریح کرد: مردم ایران بار دیگر ثابت می‌کنند که دشمنان راه به جایی نمی‌برد.

فرماندار شفت گفت: ملت ایران در این راهپیمایی با حضور غاطبه خود،حقانیت ملت فلسطین را در عرصه بین المللی ثابت می‌کنند.

روز قدس یادآور فریادهای کوبنده جهاد حق علیه باطل است

نماینده مردم رودبار در مجلس وحدت و قدرت جهان اسلام را تهدیدی جدی برای پایه‌های سست و لرزان رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و گفت:روز قدس یادآور فریادهای کوبنده جهاد حق علیه باطل است.

عطا الله حکیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت،  با بیان اینکه مجلس حامی ملت مظلوم فلسطین است، اظهار کرد: سران کشورهای غربی و کشورهایی که به رژیم جنایتکار صهیونیستی بدهکار هستند از آن حمایت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران پس از هزار و 400سال اسلام عزیز هویت خود را پیدا کرد، افزود: امام خمینی(ره) با حرکت بی‌نظیری در جهت وحدت مسلمانان با نامگذاری روز قدس حرکت کرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) تلاش کرد تا برای هماهنگی و وحدت همه جانبه جهان اسلام گام بردارد،گفت: رزمندگان حزب الله و جهاد اسلامی فلسطین با حمایت‌ها مادی و معنوی ایران و سایر کشورهای اسلامی در مقابل دشمن صهیونیستی قد علم و دشمن را وادار به زبونی کردند.

حکیمی، وحدت و قدرت جهان اسلام را تهدیدی جدی برای پایه‌های سست و لرزان رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هر سال این وحدت در روز قدس تجلی می‌یابد و پایه‌های رژیم صهیونیستی با مشت‌های گره‌کرده مسلمانان در روز قدس می‌شکند و روز قدس یادآور فریادهای کوبنده جهاد حق علیه باطل است.

وی با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمانان و یکی از مراکز مهم مذهبی جهان اسلام است، تصریح کرد: ملت ایران در روز قدس امسال در راهیپمایی با شکوه خود حضور می‌یابند و نشان می‌دهند که همواره در صحنه‌های حساس یاری‌گر اسلام و انقلاب اسلامی کشور اسلامی خویش هستند.

روز قدس، نماد استکبار ستیزی مسلمانان در مقابله با استکبار جهانی است

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: روز قدس نماد حرکت استکبار ستیزی مسلمانان به ویژه ولایتمداران و خاصه سربازان روح‌الله و پیروان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

حسین اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آستانه‌اشرفیه، در حاشیه برگزاری راهپیمایی این شهرستان با بیان اینکه نقش مردم در مبارزه با استکبار بسیار آشکار و مبرهن است، اظهار کرد: روز قدس نماد حرکت استکبار ستیزی مسلمانان به ویژه ولایتمداران و خاصه سربازان روح‌الله و پیروان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی مشروعیت و مقبولیت نظام را لازمه حکومت اسلامی عنوان کرد و افزود: نظام مقدس اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی و قانونی و برگرفته از دل مردم در مصاف با استکبار جهانی و سرنگونی رژیم کودک‌کش صهیونیستی به پا خواست.

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: امسال برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به این جنایات و به شهادت رسیدن شمار زیادی از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطینی به‌ویژه غزه قهرمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اسماعیلیان با اشاره به اینکه قدس به عنوان نخستین قبله مسلمانان از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: هم اکنون امکانات و مقدمات لازم برای حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان برای شرکت و حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم شده است.

وی با بیان اینکه وعده خداوند متعال در ارتباط با نابودی ظالمان قطعی است، خاطرنشان کرد: تکفیری‌های ملعون باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران بازوی آنها را قطع می‌کند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه، تروریست‌های داعش را سرناخن‌های استکبار عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حریم ولایت و اسلام از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند و در مقابل آنها با اقتدار می‌ایستند.

سرانجام اسرائیل مرگ و خواری است

استاندار گیلان با بیان اینکه روز قدس فرصتی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از ارزش های والای انسانی است، گفت: سرانجام اسرائیل و صهیونیست مرگ و خواری است.

محمدعلی نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که همواره ظلم‌ستیز هستند، اظهار کرد: سرانجام اسرائیلی‌ها مرگ،خواری و روسیاهی است.

وی با محکوم کردن کشتار زنان و کودکان بی‌گناه، تصریح کرد: امروز روز بیداری ملت‌های جهان در برابر اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین است.

استاندار گیلان گفت: مردم روزه‌دار ایران اسلامی با شرکت پرشور در راهپیمایی روزجهانی قدس، همدلی وهم‌صدایی خود ر ابرای حمایت از مردم مظلوم غزه به جهانیان نشان دادند.

نجفی با بیان اینکه مردم روزه‌دار گیلان همواره حضور پرشوری در صحنه‌های دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) دارند، تصریح کرد: گیلان سرزمین ولایت‌مداران است.

وی با بیان اینکه روز قدس فرصتی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از ارزش های والای انسانی است، گفت: سران استکبار جهانی بدانند که ملت انقلابی ایران اسلامی همواره پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه که مردم انقلابی این استان همگام با سایر مسلمانان جهان به ندای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، افزود: حضور کم‌نظیر و پرشور مردم گیلان حماسه‌ای ماندگار را رقم زد.

نجفی روز قدس را سبب بصیرت افزایی مسلمانان جهان دانست و گفت: جنایات اسراییل در این روز نمایان شده و خشم ملت‌ها به نمایش گذاشته شد.

جنایات غزه نتیجه دیپلماسی توحش آمریکا و غرب است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه فلسطین و غزه در خاک و خون می‌غلطند، گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در ظاهر شعار حقوق بشر سر می‌دهند و چهره واقعی حقوق بشر غربی در غزه با کشتکار مردم بی‌دفاع نمایان است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با تقدیر از حضور پرشورمردم گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شده است.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل به آخرین لحظات عمر ننگین خود نزدیک می‌شود، افزود: غزه امروز با حمایت ملت‌های مسلمان خونی دوباره به جان گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها در غزه هیچ توجیهی ندارد، گفت: امروز جهان شاهد سکوت مرگ‌بار سازمان ملل در برابر کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع در غزه است.

آیت‌الله قربانی با تأکید بر اینکه به فرموده امام راحل فلسطین پاره تن اسلام است، تصریح کرد: مردم مسلمان و آزادی‌خواهی جهان ذره‌ای از خواسته خود برای نابودی اسرائیل و ازادسازی قدس عقب نمی‌نشینند.

وی با بیان اینکه مردم غزه در سرزمین خود زندانی شده‌اند، تأکید کرد: علما و روحانیون شیعه و سنی با روشنگری جنایات اسرائیل در غزه و تکفیری‌های داعش در منطقه چهره واقعی اسلام در ظلم‌ستیزی را به جهانیان بیش از پیش معرفی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به یاری پروردگار و در سایه بیداری اسلامی، تمام توطئه‌های استکبار جهانی و فرزند نامشروع آنها رژیم جعلی اسراییل به خودشان برمی گردد وعزت، افتخار و پیروزی نصیب ملتهای مسلمان ازجمله مردم مظلوم غزه می‌شود.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه فلسطینی‌ها در خاک و خون می‌غلطند، گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در ظاهر شعار حقوق بشر سرمی‌دهند و چهره واقعی حقوق بشر غربی در غزه با کشتکار مردم بی‌دفاع نمایان است.

وی جنایات غزه را لکه ننگ و سیاهی در کارنامه دولت‌های غربی و آمریکایی دانست و خاطرنشان کرد: دفاع از اسرائیلی‌ها برای کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین نابخشودنی و نشان‌دهنده دیپلماسی توحش غرب است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امیدواریم سران برخی کشورهای اسلامی از خواب غفلت بیدار شوند و مردم مظلوم فلسطین را نجات دهند، اظهار کرد: ادامه روند مقاومت و وحدت اسلامی راه نجات فلسطین است.

آیت‌الله قربانی تصریح کرد: با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس، پشت دشمنان اسلام به لرزه افتاد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon