مردم با بصیرت قم حماسه ماندگار دیگری را رقم زدند


مردم با بصیرت قم حماسه ماندگار دیگری را رقم زدند

خبرگزاری تسنیم: امروز مردم شریف و متعهد قم، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همپای آحاد مردم شریف کشور؛ دریای خروشانی را رقم زده اند که به واسطه آن اسرائیل از صحنه روزگار حذف می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سال‌های زیادی است که مردمی مظلوم در آن سوی نقشه جغرافیا هر صبح و شام مانند گلبرگ‌های پاک گل زیر پای خزان سرد اسرائیل پرپر می شوند.

ده ها سال است که آن سوی مرزهای جغرافیایی مردمی رنج کشیده در برابر بمب های هسته ای، سلاح های کشتار جمعی و در برابر گلوله ها تنها با یک قلاب سنگ از خود دفاع می کنند.

آن سوی مرزهای خاکی کودکان مظلوم فلسیطنی هر صبح با صدای کودکانه خود در کوچه ها ناله سر می دهند« القدس تبکی فهل ننهض لتطهیرها من احتلال؟»، اصلا انگار در آن سوی مرزها هر صبح و شام باید کودکان بی شماری مانند محمد الدوره در پیش چشمان پدر و مادر خود در خاک و خون دست و پا بزنند.

امروز مردم شریف و متعهد قم، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همپای آحاد مردم شریف کشور؛ دریای خروشانی را رقم زده اند که به واسطه آن اسرائیل از صحنه روزگار حذف می شود، امروز مردم متحد قم پرچم خفت بار و ننگین اسرائیل را فرش زیر پای عابران کردند و لحظه به لحظه این پرچم را به آتش کشیدند.

مردم همیشه در صحنه و شهید پرور قم، از آغازین دقایق راهپیمایی از مسیرهای تعیین شده همپای مراجع تقلید، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، دانشگاهیان در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت کرده اند تا ثابت کنند که همیشه و در همه حال به امیرالمومنین(ع) در یاری رساندن به مظلومان تأسی می کنند.

مردم قم از مسیرهای ده گانه تعیین شده به سمت میدان مطهری حرکت کردند و سیل عظیم جمعیت را به وجود آورده اند تا به رسم همه ساله با تجمع در بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) و با توسل به آن بانوی نور از درگاه خداوند آزادی مردم مظلوم فلسطین و غزه را طلب کنند.

در این راهپیمایی با شکوه مسئولان استانی، نمایندگان مجلس و نمایندگان شورای شهر همپای مردم روزه دار قم؛ حضور داشتند.

امروز کودکان قمی با پرچم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا به گوش داعیه داران حقوق بشر برسانند که کودکان مظلوم فلسطین برای مرگ و پرپر شدن به دنیا نیامده اند.

امروز که صیهونیسم با افکار پلیدش، غول رسانه ای دنیا شده است و با ماهواره های خود، سعی در القای انواع خیانت ها و راوبط آزاد در خانواده ایرانی را دارد و همچنین در به تصویر کشیدن مظلومیت مردم فلسطین از سانسور و بایکوت خبری استفاده می کند، سپاه علی بن ابی طالب(ع) امروز در اقدامی تحسین برانگیز در مراسمی نمادین دیش های ماهواره رسانه های غربی را به عنوان اعتراض به صهیونیسم رسانه ای به آتش کشید.

مردم قم در این آدینه مقدس، با زبانی روزه و با نیتی خالص همپای مراجع تقلید در این راهپیمایی با شکوه کردند تا به واسطه نفس ملکوتی مراجع و استعانت از حضرت ولی عصر(عج)؛ اسرائیل را از صحنه روزگار حذف کنند.

امروز با هر شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جانی تازه در کالبد خسته مردم مظلوم فلسطین دمیده می شود، امروز با پرپر شدن هر شاخه گل درفلسطین باغستانی از غنچه های سرخ می روید که در آینده ای نزدیک، فلسطین را به گلستانی زیبا مبدل می کنند و اسرائیل را همچون علفی هرز از زیباترین باغچه دنیا حذف می کند.

گزارش زهرا رئیسی

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon