رسانه‌های وابسته به سلطه، منافع رژیم صهیونیستی و غرب را تأمین می‌کنند


رسانه‌های وابسته به سلطه، منافع رژیم صهیونیستی و غرب را تأمین می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های وابسته به نظام سلطه در کنار منافع رژیم صهیونیستی و غرب و آمریکا ایستاده‌اند اما ما از آن‌ها می‌خواهیم واقعیت‌های غزه و ظلمی که به مردم غزه می‌شود را نمایش دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد ظهر امروز در حاشیه سفر به اصفهان در جمع خبرنگاران، پیرامون مقاومت مردم غزه اظهار کرد: مقاومت مردم سلحشور غزه با کمک‌های مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی نشانگر فریبکاری‌های نظام سلطه و دنیای استکبار بوده و ظلم و ستم رژیم صهیونیستی را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته است.

وی بیان کرد: امیدوارم این تقابل حق و باطل و جلوه زیبای مقاومت در برابر حق و نزاع خونینی که وجود دارد، سبب پیروزی مظلومان و داعیه‌داران حق و آزادسازی فلسطین و سرزمین‌های اسلامی از دست رژیم صهیونیستی شود.

رسانه‌های وابسته به سلطه، منافع رژیم صهیونیستی و غرب را تأمین می‌کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت رسانه‌های وابسته به غرب تصریح کرد: رسانه‌های وابسته به نظام سلطه در کنار منافع رژیم صهیونیستی و غرب و آمریکا ایستاده‌اند به همین سبب ما انزجار خود را از این رسانه‌های داعیه‌دار آزادی بیان و حقوق بشر اعلام می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم واقعیت‌های غزه و ظلمی که به مردم غزه می‌شود را نمایش دهند و چهره بزرگ صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و برخی دولت‌های غربی را که نشان تجاوز غیرانسانی آن‌ها است را برابر دیدگان جهانیان نشان دهند.

مدعیان دموکراسی درباره جنایات غزه سکوت کرده‌اند

وی درباره سکوت مجامع جهانی که مدعی آزادی بیان و دموکراسی هستند، افزود: مدعیان دموکراسی سال‌ها در کنار طرح‌های دفاع از حقوق بشر از همه توان خود برای مصادره منافع خود استفاده کرده‌اند و به نفع منافع مشروع رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی کار کرده‌اند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: آنها همیشه در زبان از حقوق بشر دم می‌زنند اما در عمل به طور صریح با حقوق مشروح انسان‌ها مبارزه می‌کنند و برعلیه دنیای اسلام و سرزمین فلسطین کار می‌کنند.

وی تاکید کرد: امیدوارم این عمل آن‌ها به زودی زود از بین رفته و اصل و درون عملکرد بتواند به ملت‌ها و جوامع مختلف بشری بصیرت ببخشد و چهره سلطه را همانطور که هست نشان دهند و ایستادگی مردم فلسطین برابر زیاده خواهی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon